Tuesday, Nov 13, 2018

صفحه نخست » خدا پدر «نیویورک تایمز» را بیامرزد! ف. م. سخن

5478C998-C88B-4041-AEA1-953EE495A27D.jpegننه من غریبم بازی در آوردن ج.ا. به خاطر خبر ترور مقامات اش! ف. م. سخن

خدا پدر «نیویورک تایمز» را بیامرزد که بهانه ای داد دست مقامات عالیرتبه جمهوری اسلامی، برای داد و فغان کردن به خاطر احتمال ترورشان توسط عربستان سعودی!

اگر یادتان باشد، یک بار دیگر هم امریکایی ها قرار بود خودشان موقع عبور احمدی نژاد و یاران اش از گیت حفاظت، او را اتمی کنند، که با هوشیاری مقامات اطلاعاتی ج.ا. پرزیدنت ما از این خطر رهایی یافت، تا همچنان به مردم ایران و جهان خدمت کند!

حالا طبق گزارش «منابع» نیویورک تایمز، قرار بوده برخی مقامات نازنین ج.ا. توسط سعودی ها ترور شوند و به دنیا و آخرت ما خسرانی جبران ناپذیر وارد نمایند.

البته نیویورک تایمز، در گزارشش نوشته که مقامات عرب، «صحبت» از ترور مقامات ج.ا. به میان آورده اند که باید گفت، اگر این موضوع ارزش خبری داشته باشد، نیویورک تایمز می تواند این خبر عجیب را منتشر کند که میلیون ها ایرانی، هر روز و هر ساعت، از ته دل و سویدای جان، گاه در ذهن و گاه بر زبان، آرزوی نفله شدن مقامات ج.ا. را خیلی شدیدتر و صریح تر از مقامات سعودی می نمایند و این اگر اسم اش طراحی ترور است، میلیون ها ایرانی هر روز در حال این طراحی و چگونگی آویزان کردن مقامات حکومت اسلامی از درخت های خیابان پهلوی هستند!

اکنون ما از روی دلسوزی به مقامات عربستان توصیه هایی می کنیم که شاید زحمت آن ها را نیز کم کند:
-برادر بن سلمان! ولیعهد گرامی عربستان! مبادا خر شوی و بخواهی مقامات ما را ترور کنی! آقاجان! بدان و آگاه باش، که آن چه در ایران فراوان است، آخوند است که مثل زالو، از زیر خاک حوزه های علمیه، به بیرون می جوشد. تا خاک زالو پرور قم هست، زالوهای درشت و چاقالو هم هست و تو یکی را بکشی، ده تا به جایش از زیر خاک بیرون می زند.

-ای مقامات امنیتی عربستان، و تاجران محترمی که ۱۵ تایی رفتید استانبول دخل قاشقچی رو آوردید!
اگر شما خدای نکرده، آقایان ما را ترور نمایید، ما مردم ایران، بدبخت هستیم، بدبخت تر می شویم! اگر آقایان ما نباشند، و مدام خرابکاری در کار کشور ایران و کشورهای دیگر جهان نکنند، فردا ما با چه انگیزه ای باید بر ضد این ها عمل کنیم؟!

خلاصه ی کلام این که شما لطف کنید بگذارید این ها زنده بمانند، تا ما خودمان در موقعیت مناسب، خدمت شان برسیم، و آن ها را جهت انجام کار مفید و آباد کردن کویر لوت، به مرکز کشور ایران گسیل نماییم.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy