Tuesday, Nov 13, 2018

صفحه نخست » ادعای دو خلبان مبنی بر مشاهده اشیاء ناشناس در آسمان ایرلند

ufo_113118.jpgیورونیوز - مسئولان هوانوردی ایرلند می گویند در حال تحقیق در مورد گزارش هایی هستند که براساس آن دو خلبان هفته گذشته در سواحل جنوب غربی این کشور اشیایی ناشناس و متحرک را در آسمان مشاهده کرده اند.

یک خلبان شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز روز جمعه گذشته ضمن تماس با برج مراقیت از مشاهده یک شیء ناشناس که با سرعت زیاد در آسمان در حال حرکت بود خبر داد. این خلبان از برج مراقبت پرواز در مورد رزمایش نظامی احتمالی در آسمان پرس و جو کرد. مسئولان هوانوردی به خلبان این پرواز اطمینان دادند که هیچ گونه رزمایش نظامی انجام نشده است.

مطالب بیشتر در سایت یورونیوز

خلبان شرکت بریتیش ایرویز در مورد شیء ناشناسی که مشاهده کرده بود به برج مراقبت گفت: «در سمت چپ ما ظاهر شد و به سرعت به سمت شمال تغییر جهت داد. نور روشنی مشاهده کردیم و سپس با سرعت زیاد ناپدید شد.»

خلبان دیگری نیز که در آسمان ایرلند در حال پرواز بود ضمن تماس با برج مراقبت از مشاهده «شهاب سنگ» یا یک شیء ناشناس دیگر خبر داد. این خلبان شرکت هواپیمایی «ویرجین ایرلاینز» از مشاهده چند شیء ناشناس که مسیر مشترکی را طی می کردند سخن گفت.

مقامات هوانوردی ایرلند اعلام کرده اند که در مورد گزارش های دریافتی مبنی بر مشاهده اشیاء ناشناس در آسمان تحقیق می کنند.

یک کارشناس هوانوردی در گفتگو با روزنامه ایرلندی «آیریش اکزمینر» گفته است که اشیاء ناشناس مشاهده شده احتمالا شهاب سنگ بوده اند. به گفته وی ورود شهاب سنگ ها به جو زمین در ارتفاع کم بی سابقه نیست.

به گزارش رسانه های ایرلند ۱۲ گزارش مبنی بر مشاهده اشیاء ناشناس در آسمان طی ۲۰ سال گذشته دریافت شده است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy