Monday, Dec 3, 2018

صفحه نخست » آیا مبارزه با اسلام و اسلام گرائی ضروری است؟ عبید سن خوزانی

Obeid_Sankhozani.jpgبدون مقدمه عرض کنم که من با مبارزه با اسلام موافق نیستم، اما باید با تشویق و پروبال دادن به اسلام، به شدت مبارزه کرد. تشویق و پروبال دادن، آن هم به این بهانه که ما آزادی خواه هستیم و کشور ما به دموکراسی معتقد است و... آن وقت به آنها اجازه دهند که درشهرهای کشورهای خود زنجیر زنی، سینه زنی وقمه زنی راه بیندازند و سردم و علم و کتل نمایش دهند و حسینه بازکنند وتکیه و صدها مسجد دایرنمایند که اغلب کار وفعلایت‌هایشان درآنجا غیر از تشویق دین و آئین است. این کارها به هیچوجه قابل قبول نیست و باید دراین گونه مسائل "عمل مقابله به مثل" انجام داده شود.

در دیپلماسی و روابط سیاسی و کنسولی بین المللی یک قاعده‌ای داریم به نام "عمل مقابله به مثل" یا "عمل متقابل" و برطبق آن، هرکشوری که متوجه خلاف دیپلماتی از کشوری شود (چه عضوی از کارکنان سفارت خانه یا کنسولگری) حتا اگرآن شخص جاسوسی، دزدی، قانون شکنی‌های بزرگ، حقه بازی و..... هم کرده باشد، آن دیپلمات را به عنوان "عنصرنامطلوب" بیرون میکند که اصطلاح بین المللی آن، "پرسون نان گراتا"می باشد.

گاه مهلت ترک آن کشور، یک روز است گاه دوسه روز. تا اینجای قضیه خوب امری ایست عادی، زیرا دپیلومات‌ها یا هرکسی که گذرنامه سیاسی داشته باشد، از تعقیب درکشور مقیم، مصون است و باید او را اخراج کرد و به مملکتش بازگرداند.

قسمت جالب توجه این ماجرا، آنجاست کشوری که دیپلمات خطاکارش را بیرون کرده‌اند، حق دارد دیپلماتی ازآن کشور را که دست به اخراج زده، با همان درجه ومقام وبدون آنکه عمل خلافی انجام داده باشد، درمهلتی برابر، ازکشور خود بیرون کند که این کار را "عمل متقابل" یا "عمل مقابله به مثل" می‌نامند همانگونه که نوشتم. این را داشته باشید تا عرض کنم.

حالا می‌رسیم به سوء استفاده‌های عظیمی که کشورهای دیکتاتوری و در راس آن پاره‌ای از کشورهای مسلمان و دربالاترین رده جمهوری نامرد اسلامی از آزدای و دموکراسی کشورهای جهان، به ویژه غرب، نهایت سوء استفاده را میکند و دست به کارهائی میزند که واقعا من ازآینده جهان به شدت نگران هستم ازجمله همین راه انداختن دسته‌های زنجیر زنی و قمه زنی که گاه باعث آبرو ریزی ما ایرانیان مقیم خارج هم شده است. اینها عده‌ای مفتخور دارند که وقتی قرار است در شهری زنجیر و سینه زنی راه بیفتد، آنها را با پرداخت هزینه سفرو اقامت در هتل، به آن شهر میفرستند. کم داشته باشند، یا تعداد ایرانیان درآن کشورکم باشد، ازجمهوری اسلامی یا کشورهای همجوار، ایرانی به آن شهرها میفرستند.

احداث مسجد، حسینه، فاطمیه، تکیه، اصغریه، اکبریه، مراکز فرهنگی و اسلامی و دفاتر ویژه نماینده رهبر و دفتر نمایندگی رونامه فلان و خبرگزاری بیسار و رادیو تلویزیون بهمان و... که همه مراکز فساد است وجاسوسی وخبرکشی وپول شوئی وهمینطور برای طرح و بررسی و اجرای توطئه‌های گوناگون وخبرکشی علیه ایرانیان مقیم خارج و استخدام تروریست‌های محلی برای انجام اهداف شوم خود وبسیار کارهای دیگر.

حال من پیشنهاد می‌کنم همان مقررات "عمل مقابله به مثل" دیپلماسی دراین موارد هم دقیقا انجام شود. پس چرا وقتی آن کارها در عالم دیپلماسی انجام میشود کسی اعتراض نمی‌کند که آقا شما مگه معتقد به حقوق بشر نیستید؟ آزادی و دموکراسی چی شد؟ چرا به تلاقی اخراج دیپلمات خطا کارتان ازکشوری شما هم دیپلمات بی گناهی را بیرون میکنید این بابا که خطا و خلافی نکرده است؟

من پیشنهاد میکنم دراین مورد هم عینا عمل مقابله به مثل صورت گیرد. آیا آمریکا یا کشورهای غربی دفتر فرهنگی در جمهوری اسلامی دارد؟ اینها هنوز به "اتحادیه اروپا" اجازه تاسیس دفتری در تهران را نداده‌اند، اما ۴۵ میلیون دلار خرج کرده و یک مرکز فرهنگی و اسلامی در لس آنجلس دایرکرده‌اند؟ که قرار است بزودی افتضاح شود (شایع است که احمدآقا پسرحسن آقا ونواده احمد گریان به عنوان رئیس این مرکز به لس آنجلس فرستاده شود). آیا شما مسلمان‌ها به هریک از کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، اجازه تاسیس دهها کلیسا و مراکز فرهنگی و دفتر نماینده رئیس جمهور آن کشور را میدهید، کلیسا‌های گوناگون با نام قدیسان مسیحی چطور؟ (درمقابل حسینه‌های شما) ازهمه مهمتر به سنی‌ها اجازه داده‌اید که در تهران یک مسجد داشته باشند که به رسم سنی‌ها نماز بخوانند؟ که درکشورهای سنی این همه سوراخ سنبه جاسوسی بعنوان مسجد و تکیه و حسینیه و.... دایر کرده‌اید؟

یا وقتی یکی از اتباع غربی را بعنوان قلابی "جاسوسی" دستگیرمی کنید که به او حتا اجازه نمیدهید وکیلی داشته باشد و اگرپس ازمدتی این اجازه هم صادر شود، پرونده متهم را دراختیار وکیل نمیگذارید و بعد مدتی همان وکیل را نیز زندانی میکنید، بفرمائید ما کشورهای غربی چرا به کسانی که خلاف عمل کرده و برای شما قطعات یدکی قاچاق کرده‌اند، یا جاسوسی کرده‌اند، یا قصد کشتن سفیر کشوردیگری را درکشورما داشته‌اند، این همه تسهیلات قائل شویم؟ ما هم عمل مقابله به مثل با شما میکنیم.

باید با این کشورهای اسلامی به ویژه جمهوری اسلامی شدیدا مبارزه کرد وعین خودشان عمل نمود. حتا درمورد "برقع"، "روسری" "چادر" مگر دیپلمات‌ها یا فرستاده‌های کشورها غرب که به جمهوری اسلامی میروند، مجبور نیستند، اگر زن هستند، حتما پوشش اسلامی داشته باشند، شما هم همین عمل را با همسران دیپلمات‌ها یا زنان جمهوری اسلامی که میخواهند با رئیس جمهور و مقامات عالی کشور شما ملاقات داشته باشند و با آنها مذاکره کنند، یا شوهرسفیرشان اعتبار نامه خود را تقدیم رئیس جمهور کنند، اخطار کنید که حتما بدون حجاب اسلامی باشند. نامش را هم بگذارید عمل مقابله به مثل که عده‌ای ازاین محدودیت‌ها به زیان شما سوء استفاده نکرده و به نفع جمهوری اسلامی یا کشورهای مسلمان مشابه آنان جارو راه نیندازند. حتا این زن‌ها را موظف کنند که دراین ملاقات‌ها یک دست حسابی هم به رئیس جمهور یا مقامات عالیه بدهند. وگرنه بهتر است درخانه بنشینند وفقط سفیر بدون همسر این ملاقات‌ها را انجام دهد.

هردیپلماتی که وارد میهمانی‌های سایردیپلمات‌ها شد یا به میهمانی‌های وزارت خارجه دعوت گردید و به سبب پذیرائی ازسایرمیهمانان با مشروبات الکلی آنجا را ترک کرد، او را بعنوان "عنصرنامطلوب" از خاک خود بیرون کنید. آنها مجبور نیستند مشروبات الکلی بنوشند اما به آنها هم مربوط نیست که مثل علی اکبر ولایتی حقه باز، از این کارها کرده و با حقه بازی آنرا بعنوان خدمات خود در وزارت خارجه یاد کنند.

تابعیت به مسلمانان ندهید. مگر یک آمریکائی، اروپائی، بنگلادشی، افغان وغیره، ده بیست سی چهل سال هم درجمهوری اسلامی اقامت داشته باشد، به او تابعیت میدهند؟ شما هم ندهید میدانید چرا؟ برای آنکه سی سال دیگر ما قطعا در اروپا کشورهایی خواهیم داشت به نام: کشور اسلامی فرانسه، کشور اسلامی سوئیس، کشوراسلامی سوئد، کشور اسلامی هلند، کشور اسلامی بلژیک، کشور اسلامی دانمارک، کشور اسلامی....

مگر هنگامی که عراق مستقل شد، اکثریت شیعه داشت که حالا دارد؟ مگر هنگامی که لبنان مستقل شد، اصلا کشور اسلامی بود که حالا این همه مسلمان دارد و مسلمانها به پارلمان و نخست وزیر آن کشور امر و نهی میکنند که چه کسی رئیس جمهور شود یا وزیر این یا آن وزارتخانه؟

باید با این بمب اسلامی نیز به شدت مبارزه کرد و مراقب بود وگرنه جهان و تمدن جهانی در معرض خطر جدی است.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy