Monday, Dec 10, 2018

صفحه نخست » با آتش سفارت عربستان کباب لبنانی درست می کنم به چه خوشمزگی!؛ ف. م. سخن

BABDEEBC-BCC0-4175-BDDC-FF74D3CE902B.jpegبه نام خداوند بر افروزنده ی آتش ها
و باد زننده ی منقل ها
و برشته کننده ی گوسفندها

و تو ای محمد! به پیروان راستین ات بگو، لذتی در کباب لبنانی هست که در کباب های دیگر نیست! «کتاب المکاسب؛ نوشته ی شیخ مرتضی انصاری؛ فصل رستوران ها»

این جانب، حجةالاسلام حسن کرد میهن، معروف به حسن تتل، با افتخار، افتتاح «رستوران شب های مدیترانه» به مدیریت خودم را در شهرستان کرج به اطلاع مسلمانان جهان می رسانم.

ما هر روز، به استثنای جمعه ظهر که به منظور برگزاری نماز جمعه و نعره کشیدن علیه سایر مسلمین جهان در رستوران حضور نداریم، در خدمت مشتریان عزیز مسلمان با بهترین غذاهای عربی و اسلامی خواهیم بود.

در روایات شیعه، از جمله در اصول کافی، جلد دوم، صفحه ی ۱۳۶ از یونس بن یعقوب نقل شده است که در حضور امام صادق (ع) بودم که مردی از دهستان تهران واقع در دیار عجم نزد حضرت آمد و گفت: من در قریه قم نزد معلم ام مصباح یزدی، علوم شیعی را آموخته ام و ایشان به ما گفتند: هر کس که سفارت عربستان را به آتش بکشد، خداوند آتش جهنم را بر او خاموش می سازد، و اگر بعد از به آتش کشیدن سفارت، «صالون» و «مطعم» بگشاید، و در آن جا به مسلمانان جهان اطعمه و اشربه ی خوشگوار عرضه نماید، خداوند در بهشت هر روز برای او ۵ پرس چلوکباب سلطانی، با کباب هایی به طول ۱۲ ذرع [حدود دوازده متر] و پهنای ۴ ذرع [حدود چهار متر] با گوجه اضافی و دوغ شتر توسط فرشتگان فرو می فرستد تا نوش جان کند. نظر حضرت در باره ی این گفتار و اغذیه بهشتی چون است؟
که حضرت فرمود «نیکوتر از چلوکباب سلطانی در جهان چیزی نیست و چه نیکوتر از این که مومن، بعد از معاشقت با دوازده حوری دوازده متری، با چنین اغذیه ای تجدید نیرو نماید و خداوند، آشپز ترین آشپزان است».

بر این اساس، ما پس از به انجام رساندن پروژه ی آتش در سفارت کفرستان، پروژه ی دوم را به مرحله ی اجرا گذاشتیم و اکنون مفتخریم که به وسیله رستوران «شب های مدیترانه» درهای بهشت را بر روی خود می گشاییم و از مومنان و مومنات نیز دعوت به عمل می آوریم تا با تشریف فرمایی خود به کلبه ی ما، سهمی از غذاهای بهشتی نصیب خود نمایند.

و من الله توفیق
مدیریت رستوران «شب های مدیترانه»
حجةالاسلام کرد میهن

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy