Saturday, Dec 15, 2018

صفحه نخست » واکنش رئیس دفتر حسن روحانی به پیام های احمدی نژاد

man_121318.jpgمحمود واعظی، رئیس دفتر حسن روحانی، در واکنش به انتقادهای اخیر محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری پیشین از عملکرد رئیس‌جمهوری ایران، او را به عوام‌فریبی متهم کرده و گفته است مردم "خوب می‌دانند" چه کسی این همه مشکلات را ایجاد کرده است.

بی بی سی - آقای احمدی‌نژاد که به هنوز به سفرهای استانی خود ادامه می‌دهد، به شدت از دولت حسن روحانی انتقاد می‌کند و اخیرا بحث مناظره با او را هم مطرح کرده است.

آقای احمدی‌نژاد، در سخنان اخیر خود در صومعه‌سرا دولت حسن روحانی را متهم کرده که به "بدترین و ضعیف‌ترین شکل ممکن" در حال اداره کشور هستند.

رئیس‌جمهوری پیشین ایران در سخنان روز پنجشنبه خود گفت اگر برخی مقام‌ها "اداره کردن کشور را بلد نیستند، آیا کنار رفتن را نیز بلد نیستند؟"

رئیس دفتر آقای روحانی در واکنش به این سخنان به خبرگزاری ایلنا گفته است "مردم می‌دانند کسی که این گرفتاری را به وجود آورد،‌ تحریم را برای ما ایجاد کرد و روابط ما را با کشورهای همسایه بهم زد چه کسی است."

آقای واعظی گفته است رئیس‌جمهوری پیشین ایران فکر می‌کند "می‌تواند با شعار و این طور مسائل خود را مطرح کند."

آقای احمدی‌نژاد در سخنان اخیر خود خواهان "ترمیم یارانه‌ها" شده اما آقای واعظی این اظهارنظر را عوام‌فریبی خوانده و گفته است آقای احمدی‌نژاد در زمانی که "قشری" از مردم در "مضیقه" هستند می‌خواهد با شعار خود را مطرح کند.

آقای احمدی‌نژاد در سخنان اخیر خود همچنین از برخورد دولت با کارگران، معلمان، کشاورزان و سایر اقشار انتقاد کرده و گفته است "نمی‌توان به عنوان ضد انقلاب با آنان برخورد کرد."

این اظهارنظر آقای احمدی‌نژاد در حالی عنوان می‌شود که در زمان فعالیت او هم برخورد و سرکوب با معترضان و فعالان سیاسی و کارگری در جریان بود.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy