Thursday, Dec 20, 2018

صفحه نخست » دادستان ایذه: عاملان انتشار خبر خودکشی پسربچه ایذه‌ای بر اثر فقر، شناسایی می‌شوند

khodkoshi.jpg

ایلنا - مراد شمولی دادستان شهرستان ایذه از تشکیل پرونده قضایی برای شناسایی عامل یا عوامل شایعه خودکشی پسر ایذه‌ای براثر فقر خبر داد و گفت: برابر تحقیقات علت و انگیزه خودکشی مسائل مرتبط با فقر نبوده است.

وی افزود: این مسائل برابر تشویش اذهان عمومی مطرح شده و دادستانی دستورات قضایی لازم را برای شناسایی عامل یا عوامل این شایعه صادر کرده و پرونده‌ای در این راستا تشکیل و برخورد قاطع به‌عمل خواهد آمد.

به گفته دادستان ایذه، پدر این پسر ایذه‌ای از شایعات مطروحه و اینکه با آبروی او بازی شده به شدت ناراحت است و عنوان کرده که امکانات لازم را برای فرزندانم تامین کرده‌ام.

فرماندار ایذه گفت: این خانواده شرایط مالی مناسبی ندارند و مادر نیز تحت پوشش سازمان بهزیستی است اما دلیل اقدام این نوجوان، اختلاف خانوادگی با برادرش بوده است.

وی با اشاره به اینکه این پسر خود را حلق آویز کرده است ادامه داد: این نوجوان بعد از مشاجره درون خانوادگی و طی یک اقدام آنی بخاطر تجربه کم و عصبانیت، اقدام به خودکشی کرده است و مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر خودکشی بخاطر فقر و اینگونه مطالب صحت ندارد.

سمالی گفت: یک واحد امنیت اجتماعی با همکاری معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در سازمان بهزیستی شهرستان ایذه راه‌اندازی شده است که این واحد مسئول بررسی و علت‌یابی آسیب‌های اجتماعی این چنینی است.

هفته گذشته این نوجوان ۱۱ ساله در روستای بردگپی ایذه اقدام به خودکشی کرد که برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی علت این خودکشی را فقر شدید و فشار گرسنگی خانواده وی عنوان کرده بودند در حالی که مسئولان این شهرستان این موضوع را تکذیب کردند.

***

فرماندار ایذه: علت خودکشی کودک ۱۱ ساله در ایذه اختلاف خانوادگی بود نه شرایط مالی

ایسنا - فرماندار ایذه جزئیات خودکشی یک کودک ۱۱ ساله در این شهرستان را تشریح کرد.

مصطفی سمالی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به خودکشی یک پسربچه در این شهرستان، اظهار کرد: در هفته جاری یک پسر ۱۱ ساله طی مشاجره با خانواده خود و پس از عصبانیت اقدام به حلق‌آویز خود و خودکشی کرد.

وی با اشاره به اینکه در فضای مجازی خودکشی این کودک به علت شدت گرسنگی و فقر عنوان شده است، افزود: اختلافات خانوادگی علت اصلی خودکشی این پسربچه است.

سمالی در ادامه افزود: درست است که این خانواده شرایط مالی خوبی ندارند و تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند، اما تا حدی نبوده که فرزندشان اقدام به خودکشی کند و علت خودکشی این پسر اختلاف خانوادگی بوده است.

[خودکشی یک پسر نوجوان در ایذه به علت گرسنگی]

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy