Tuesday, Dec 25, 2018

صفحه نخست » مرگ هاشمی شاهرودی چه تاثیری روی رهبری آینده جمهوری اسلامی دارد؟

shahroudi.jpgدماوند - محمدرضا یزدان‌پناه - ظاهرا جدال ملک‌الموت با آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی، وارد آخرین مراحل خود شده و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی به زودی و به هر زحمتی که بود، با دار فانی وداع می‌کند (اگر تاکنون نکرده باشد).

آیت‌الله هاشمی شاهرودی در این چند ماه اخیر زیستی نباتی داشت و تنها با صرف چند میلیون هزینه مازاد از سرمایه مردم ایران در آلمان و بهترین بیمارستان‌های ایران، به زور زنده نگه داشته می‌شد.

البته هزینه جراحی زیبایی و تزریق پروتز تا حاج‌آقا در هفته‌های اخیر زندگی، همچنان بشاش و جذاب به نظر بیایند هم باید به این سیاهه اضافه کرد.

داخل پرانتز این را هم باید یادآوری کرد که نه هاشمی شاهرودی نه موسوی اردبیلی و نه حتی واعظ طبسی که خودش مالک و رئیس امپراتوری مالی عظیم آستان قدس رضوی بود، در دوران بیماری به حرم امام رضا دخیل بسته نشدند تا شفا پیدا کنند. این حرف‌ها فقط برای عوام است!

بگذریم...

با مرگ هاشمی شاهرودی، او از گزینه‌های رهبری آینده جمهوری اسلامی حذف می‌شود.

باقی‌مانده باند هاشمی رفسنجانی، سه گزینه اصلی برای رهبری فرقه تبهکار پس از خامنه‌ای داشت/دارد: هاشمی شاهرودی، حسن روحانی و حسن خمینی!

هاشمی شاهرودی که دیگر به تاریخ پیوسته؛ می‌ماند حسن روحانی که دلش به ائتلاف با علی لاریجانی خوش است هرچند در ترکیب کنونی مجلس خبرگان رهبری اکثریت ندارد و مورد اعتماد سپاه هم نیست.

حسن خمینی هم که حتی صلاحیتش برای نامزدی در انتخابات خبرگان هم توسط شورای نگهبان تایید نشد.

با این اوصاف، اگر عمر جمهوری اسلامی به آنجاها قد دهد، رهبر آینده نظام، احتمالا یکی از چهره‌های باند وحشت فرقه تبهکار خواهد بود نه از باند فریب آن!

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy