Monday, Dec 31, 2018

صفحه نخست » دیلی میل: اسرائیل عرب‌ها را متحد خود علیه ایران می‌داند

Iran_Israel.jpgسایت تلویزیون ایران فردا ـ روزنامه دیلی میل چاپ لندن در گزارشی به نقل از خبرگزاری فرانسه می‌نویسد بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل می‌گوید کشور او امروز عرب‌ها را متحد خود علیه ایران به‌حساب می‌آورد.

به گفته نتانیاهو، کشورهای عربی نیز متقابلاً اسرائیل را یک «متحد اجتناب‌ناپذیر در مبارزه با ایران و گروه‌های رادیکال در خاورمیانه می‌شناسند».

نتانیاهو که در حال حاضر از کشور برزیل دیدار می‌کند در گفت و گو با شبکه تلویزیون «گلوبو» اضافه کرده است که این تحول جدید «دنیای سیاست خاورمیانه را دگرگون کرده است».

اسرائیل همواره در موضوع حضور نظامی ایران در سوریه و دستیابی حکومت ایران به سلاح هسته‌ای مواضع مشخصی همسو با کشورهای عربی داشته است.

نتانیاهو در پاسخ به پرسشی از سوی تلویزیون «گلوبو» که آیا می‌توان امیدوار بود که روزی رهبران اسرائیل و ایران با یکدیگر در مورد صلح منطقه گفتگو کنند گفته است: «اگر حکومت ایران همچنان به دنبال نابودی کشور اسرائیل باشد، خیر، چنین چیزی امکانپذیر نیست. اما تنها درصورتی که در ایران تحولاتی بنیادین صورت بگیرد که حاکمیت آن را دگرگون کند بله.» لینک به اصل مطلب



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy