Sunday, Jan 20, 2019

صفحه نخست » در وی‌آی‌پی جام ملت‌ها بین عارف و مهدی تاج چه گذشت؟ + گفتگو با عارف

aref_011919.jpgرادیو فردا - انتشار ویدیویی از عارف خواننده مشهور ساکن لس آنجلس در کنار مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه جام ملت‌های آسیا در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران این شبکه‌ها مواجه شده است.

در این ویدیو آقای عارف در ورزشگاه آل مکتوم دبی در کنار مهدی تاج دیده می‌شود و برای لحظاتی صحبتی میان آنها در می‌گیرد که این صحبت با آمدن مهدی کفاشیان و خوش و بش او با خواننده سلطان قلب‌ها ناتمام می‌ماند.

آقای عارف در باره این اتفاق به رادیو فردا می‌گوید: «فدراسیون فوتبال جهانی که پخش اختصاصی بازی‌های آسیایی را [در آمریکا] به آقای شجره [داماد من] داده بود، ایشان به من زنگ زد گفت ما که در آمریکا نمی‌توانیم برویم ببینیم شما به نمایندگی از ما بروید و ببینید.»

آنگونه که این خواننده می‌گوید فدراسیون جهانی فوتبال برای او بلیطی فوق اختصاصی فرستادند تا او بتواند در جایگاه ویژه نظاره‌گر این بازی باشد.

به روایت این خواننده این اولین بار نبود که او مهدی تاج را از نزدیک ملاقات کرده و سابقه آشنایی او با آقای تاج به پیشتر و زمان حضور پرسپولیس در دبی باز می‌گردد.

خواننده بسیاری از ترانه‌های خاطره انگیز می‌افزاید: «می‌دانستم که امنیتی‌ها [دخالت] می‌کنند تا آنها با من ارتباط نگیرند، همین هم شد، آمدند در گوش اینها چیزی گفتند و آنها رفتند آن‌ورتر.»

خواننده قدیمی ساکن لس آنجلس می‌گوید که پس از دست دادن با آقای تاج که از او به عنوان مردی مهربان و مبادی آداب یاد می‌کند، متوجه شده که به دلایل شخصی نباید آنجا حضور می‌یافت.

او ادامه می‌دهد: «من در یک تماس ورزشی و فوتبال بودم.»

مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

عارف معتقد است که برخی از انتقادهایی که به انتشار این ویدیو و همنشینی او با مسئولان فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته «مغرضانه» بوده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy