Tuesday, Feb 12, 2019

صفحه نخست » گوگوش با همکاری مارتیک دو آهنگ جدید خواند

googoosh_021219.jpgصدای آمریکا - گوگوش خواننده سرشناس ایرانی دو ترانه جدید عرضه کرد. او در این آثار عاشقانه و پر احساس با مارتیک هنرمند ساکن لس آنجلس همکاری داشته است.

این آهنگ ها «عاشقت هستم» و «عشق کمیاب» نام دارند و به صورت مشترک توسط گوگوش و مارتیک خوانده شدند. ترانه ها را «باران تفرشی» سرود و موسیقی آنها را مارتیک ساخت. این دومین پروژه مشترک این دو هنرمند ایرانی در ماههای اخیر است.

آنها چندی پیش ترانه «رفاقت» روانه بازار کردند.

گوگوش درباره همکاری با مارتیک به صدای آمریکا چنین می گوید: پس از دیدن بازتاب مثبت آهنگ رفاقت و تجربه خوبی که در همکاری با مارتیک در این پروژه داشتم، تصمیم بر این شد که روی دو آهنگ جدید کار کنیم، امیدوارم «عاشقت هستم» و «عشق کمیاب» مورد پسند همگان باشد.

«عاشقت هستم» و «عشق کمیاب» ترانه هایی هستند ساده و تأثیرگذار که رابطه ای عاشقانه را با روایتی شاعرانه بیان می کند. این آهنگ ها در لس آنجلس ضبط شده و در تولید آنها منوچهر چشم آذر از چهره های مطرح موسیقی ایران نیز مشارکت داشته است.

مارتیک که سابقه آشنایی او با گوگوش به سالهای پیش از انقلاب بازمی گردد، درباره همکاری با این خواننده محبوب ایرانی چنین می گوید: «سالها است گوگوش را می شناسم و برای هنر و شخصیت او احترام قائل هستم. عاشق این دوستی و رفاقت چندین و چند ساله با گوگوش و همکاری با او هستم و این پروژه های مشترک را دوست دارم.»

مطالب بیشتر در سایت صدای آمریکا



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy