Monday, Feb 18, 2019

صفحه نخست » حمله برادر شهید حادثه زاهدان به علاء‌الدین بروجردی و حسن روحانی

shahid_021719.jpgایران وایر - در شبکه‌های اجتماعی ویدیویی منتشر شده که فردی با لباس فرم سپاه پاسداران در گفتگو با علاء‌الدین بروجردی به حسن روحانی حمله کرده و او را لعن و نفرین می‌کند.

این فرد که خود را برادر یکی از اعضای کشته شده سپاه در جریان حمله انتحاری اخیر در زاهدان معرفی می‌کند٬ جلوی بروجردی را گرفته و از وی می‌خواهد پیامش را به روحانی برساند.

این فرد از بروجردی می‌خواهد که به روحانی بگوید که «مسئولیت تک تک خون‌ شهدای» اخیر سپاه بر عهده اوست.

این فرد که کاپشن سپاه پاسداران بر تن دارد در ادامه از سیاست‌های حسن روحانی انتقاد کرده و می‌‌گوید که تا ابد بر پدر و مادر روحانی و شخص رئیس جمهور «لعن و نفرین» خواهد کرد.

گفته شده که این ویدیو مربوط به حاشیه مراسم بازگشت اجساد ۲۷ عضو کشته شده سپاه در زهدان به زادگاه خود یعنی اصفهان است.

فیلم دیگری از حاشیه این مراسم منتشر شده که فردی خطاب به علا‌ء‌الدین بروجردی می‌گوید که حمله اخیر به اتوبوس سپاه پاسداران محصول توافق‌نامه برجام است.

بروجردی هم در پاسخ می‌‌گوید که این توافق‌نامه براساس تصمیم نظام امضاء شده است.

علاء الدین بروجردی٬ نماینده مجلس هم در همین زمینه گفته «عده‌ای از افراد که از خانواده شهدا هم نیستند به رئیس جمهور و رئیس مجلس بی احترامی کردند و تحت عنوان برجام مطالب تندی گفتند که در مواجه با آنها پاسخ مختصری دادم.»

بروجردی افزوده «می‌توان گفت که به طور طبیعی افرادی در این مراسم‌ها حضور پیدا می‌کنند تا اقداماتی انجام دهند و سپس با موبایل در فضای مجازی منتشر کنند.»

مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

وی اضافه کرده «پس از این اتفاق سردار سلیمانی، فرمانده سپاه پاسداران اصفهان در تماس تلفنی از رخداد پیش آمده عذرخواهی و اعلام کرد افراد تندرویی خارج از برنامه پیش بینی شده در این مراسم حضور پیدا کردند.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy