Monday, Mar 11, 2019

صفحه نخست » من از مهدی خلجی دفاع جانانه می کنم!؛ ف. م. سخن

B89CF58F-EB3C-4657-8C0B-B7FC602A7D5E.jpegمن تا به حال در باره آقای مهدی خلجی ننوشته بودم و از دیروز تا حالا این دومین بار است که اسم ایشان را در نوشته ام می آورم.

امروز، بعد از ۲۴ ساعت زیر و رو کردن خبرهای مربوط به ایشان و همسر محترمه شان و نیز ملاحظه و مشاهده ی گفته ها و نوشته های مندرج در توییتر و اینستا و غیره، تصمیم گرفتم به طور قاطع به پشتیبانی از ایشان بر خیزم و از ایشان دفاع جانانه کنم!

به نظرم متن آقا مهدی، برای ما ایرانیان شایعه ساز، کافی نیست، و ایشان باید داستان زندگی خود و همسرشان را از زمان هوخشتره آغاز می کردند و یواش یواش، بعد از سی چهل جلد کتاب، به سال ۱۳۹۷ می رسیدند و توضیحکی می دادند در باره ی جریان همسرشان، و دو کلمه می فرمودند که بالاخره همسرشان پولی چیزی از این یارو پتروشیمی به دست اش رسیده یا نرسیده و عکس این خانه ای که با اسم و رسم همسر در شبکه های اینترنتی دست به دست می شود و می گویند خانه ای میلیون دلاری ست متعلق به همسر ایشان می باشد یا نمی باشد و آیا آقا مهدی در این خانه زندگی می کرده اند و هنوز هم می کنند یا نمی کرده اند و دیگر هم نمی کنند، و اگر می کرده اند یا می کنند، هرگز از خانم همسر پرسیده اند که این خانه که در آن نشسته بودند یا هنوز هم نشسته اند پول اش از کجا آمده و غیره و غیره.

واقعا این مسائل به مردم چه! من هم جای آقای خلجی بودم، چون در کشور قانونمندی زندگی می کنم، از حق «شکایت محفوظ» خود بهره می بردم، و فَکّ مخالفان و منتقدان خودم را قشنگ پایین می آوردم.

من واقعا دلم سوخت که آقای خلجی عزیز، داستان پر دردشان را از زمان وقوع انقلاب آغاز کرده اند، یعنی زمانی که ۵ سال سن داشته اند ولی این واقعه ی مولمه چنان بر این طفل ۵ ساله اثر گذاشته که گویی اعدام ژنرال ها و شادمانی مردم دوران انقلاب را از نزدیک به چشم دیده و به خاطر سپرده، و از همان زمان داستان غم انگیزش را آغاز کرده تا رسیده به دوران حاضر و موضوع همسر جان و غیره.

من تنها انتقادم به ایشان این است که چرا از زمان هوخشتره شروع به بیان داستان شان نکرده اند و به مردم کره خر نفهمانده اند که باید به حوزه ی خصوصی ایشان وارد نشوند و عکس خانه شان را منتشر نکنند.

لذا تصمیم گرفتم خودم آستین بالا بزنم و از ایشان در مقابل مردم ناسپاس دفاع نمایم.

این قسمت اول دفاعیه ام بود. منتظر قسمت های بعد آن بعد از تکمیل پرونده باشید.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy