Wednesday, Mar 27, 2019

صفحه نخست » پاسخ سفیر ایران به ایران اینترنشنال

bn_032618.jpgیک پنس هم برای شکایت خرج نکردیم

ایران اینترنشنال - پس از صدور رأی «آفکام»، نهاد ناظر بر رسانه‌های بریتانیا، به نفع تلویزیون ایران اینترنشنال، حمید بعیدی‌نژاد، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن و شاکی اصلی پرونده، با انتشار توئیت‌های متعددی به این رأی واکنش نشان داد.

سفیر ایران در بریتانیا در توئیترش نوشت که برای شکایت از ایران اینترنشنال یک پنس هم خرج نکرده است.

بعیدی‌نژاد این توییت را در پاسخ به سخنان علی‌اصغر رمضانپور، سردبیر خبر ایران اینترنشنال، و دو روز پس از آن منتشر کرد که «آفکام»، شکایت سفیر ایران از ایران اینترنشنال را رد کرد.

بعیدی‌نژاد در توییت خود نوشت: «رمضانپور از مسئولین ایران اینترنشنال با وقاحت به دروغ ادعا کرده که سفارت ایران پول هنگفتی خرج شکایت به آفکام کرده است. رسما اعلام می‌نمایم این سفارت حتی یک پنس برای این شکایت هزینه نکرده است.»

سردبیر خبر ایران اینترنشنال در برنامه چشم‌انداز این تلویزیون با اشاره به این که سفیر ایران در بریتانیا دعوت ایران اینترنشنال برای گفت‌وگو را رد کرده گفت: من متاسفم که سفیر ایران پول مردم ایران را صرف شکایتی می‌کند که بعد در باره آن اطلاعات نادرست به مردم می‌دهد.

بعیدی‌نژاد در توییتی دیگر و در واکنش به برنامه چشم‌انداز ایران اینترنشنال در مورد رای نهایی آفکام، نوشت: «سردبیر شبکه ایران اینترنشنال همراه صادق صبا رئیس سابق بی‌بی سی‌فارسی، برای توجیه تروریستی نخواندن حملات اهواز دیشب کلی توجیهات می‌آوردند که نباید برای حملات مسلحانه عنوان تروریستی بکار برد. اما فراموش کرده‌اند که سیاست هر دو‌ شبکه اینست که حملات در داخل انگلیس را تروریستی اعلام کنند.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy