Wednesday, Mar 27, 2019

صفحه نخست » حساب بانکی نیکوکار ایرانی مسدود شد

masdood_032618.jpgصدای آمریکا - چند روز پس از سفر چهر‌ه‌های شناخته شده به مناطق سیل زده برای کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان، نرگس کلباسی، زن نیکوکار ایرانی روز چهارشنبه هفتم فروردین در صفحه شخصی اینستاگرام خود از مسدود شدن حساب بانکی‌اش خبر داده است.

نرگس کلباسی گفته است که این حساب بانکی حدود یک سال و نیم پیش برای کمک به آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه باز شده بود و مسدود شدن آن برایش تعجب برانگیز است چون او « به طور مرتب گزارش عملکرد ملی و نحوه هزینه کرد به مقامات قضايى و مسئول در منطقه» می‌داده است.

View this post on Instagram

سلام دوستان و ياران عزيزم، حساب بانکی که حدود یک سال و نیم پیش برای کرمانشاه باز کردم، مسدود شد. از طريق مقامات قضايى و قانونى، افتتاح مجدد حساب را پيگيري ميكنيم و چون ميخواهم از هر نوع جنجال و هياهو پرهيز كنيم، من به كارم در سكوت و با آرامش كامل ادامه ميدهم و هر وقت خبر جديدي بود شما را در جريان خواهم گذاشت. با توجه به اينكه من به مقامات قضايى و مسئول در منطقه مرتب گزارش عملكرد و مالى و نحوه هزينه كرد ميدادم و اين حساب صرفا مربوط به زلزله كرمانشاه بوده و وجوه دريافتي آن صرفا براي زلزله زدگان كرمانشاه هزينه ميشده ، مسدود كردن اين حساب برايم تعجب برانگيز است. باتوجه به اينكه اكنون اختيار حساب با من نيست، تا زمانی که حساب باز شود ، لطفا به حساب کرمانشاه دیگر مبلغی واریز نکنید، چون امکان واریز هنوز هست ولی امکان برداشت نیست. دوستتون دارم ❤️

A post shared by Narges Kalbasi (@justnarges) on

خانم کلباسی بعد از زلزله کرمانشاه با سفر به مناطق زلزله زده و با اعلام یک شماره حساب اقدام به جمع‌آوری کمک های مردمی برای بازسازی این مناطق کرده بود.

نرگس کلباسی از جمله چهره های شناخته شده‌ای است که پس از وقوع سیل‌ اخیر در ایران به استان گلستان سفر کرده است.

او گفته که این حساب مسدود شده صرفا برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه بوده و از طريق مقامات قضايى و قانونى، افتتاح مجدد حساب را پيگيری می کند.

چندی پیش معاون دادستان کل ایران به اشخاص و چهره‌های شناخته شده هشدار داده بود که «در صورت اقدام، حساب‌ها مسدود و مبالغ جمع آوری شده توقیف و به سازمان‌های یادشده تحویل داده خواهد شد.»

مطالب بیشتر در سایت صدای آمریکا

جمهوری اسلامی از مردم خواسته است که کمک های نقدی خود را به حساب هلال احمر واریز کنند موضوعی که در زلزله کرمانشاه از سوی بسیاری از مردم مورد استقبال قرار نگرفت و گفته می شد مردم به دلیل بی اعتمادی به دستگاه‌های دولتی ترجیح داده بودند کمک های خود را از طریق حساب چهره های شناخته شده به زلزله‌زدگان برسانند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy