Monday, Apr 15, 2019

صفحه نخست » مراسم تجلیل از دستاوردهای زنان ایرانی - آمریکایی در لس آنجلس

awards_041519.jpgصدای آمریکا - مراسم سالانه بنیاد «زنان ایرانی-آمریکایی» در «بورلی هیلتون» لس آنجلس برگزار شد. در این رویداد، تعدادی از زنان ایرانی تأثیرگذار در عرصه های گوناگون مورد تجلیل قرار گرفتند.

«مریم خسروانی» مدیر و موسس این بنیاد در سخنانش گفت که هدف از برپایی این مراسم دیده شدن دستاوردهای زنان است تا آن طور که شایسته استف مورد تقدیر قرار بگیرند.

امسال در این مراسم که روز ۱۳ ماه آوریل (۲۴ فروردین) برگزار شد، پانزده زن تأثیرگذار ایرانی- آمریکایی مورد قدردانی قرار گرفتند. از جمله در بخش هنر که سوسن دیهیم موزیسین برجسته ایرانی مورد تجلیل قرار گرفت. در بخش ادبیات و تاریخ، از فعالیتهای نینا انصاری نویسنده و پژوهشگر حوزه زنان تقدیر شد. در بخش بیزنس و کارآفرینی از نازی افتخاری و شهپر خالدی تقدیر شد. از بیتا دریاباری، بنیانگذار مرکز برابری پارس برای فعالیت های بشردوستانه تجلیل شد و در عرصه رسانه، پریسا خسروی و هما سرشار مورد تقدیر قرار گرفتند.

مطالب بیشتر در سایت صدای آمریکا

هدف از تشکیل بنیاد «زنان ایرانی- آمریکایی» ایجاد بستری برای قدرت بخشیدن به زنان ایرانی تبار و هموار کردن مسیر برای نسل جوان ایرانیان است تا بتوانند در زمینه های مختلف فرهنگی، کارآفرینی، خدمات بشردوستانه و عرصه های علمی پیشرفت کنند.

467F4B4.jpg



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy