Saturday, Apr 20, 2019

صفحه نخست » درگیری خونین تماشاگران فوتبال با پلیس ضدشورش تبریز + سیلی به صورت مسعود شجاعی

ایران وایر - دخالت پلیس برای متفرق کردن تماشاگران عصبانی تیم تراکتورسازی تبریز پس از باخت مجدد این تیم و حواشی داخل زمین و کتک کاری هواداران و بازیکنان، این درگیری‌ها و ناآرامی‌ها را به بیرون از ورزشگاه «یادگار امام» کشید.

تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر امروز (جمعه) با نتیجه یک بر صفر مقابل پیکان شکست خورد که این نتیجه با اعتراض شدید هواداران این تیم مواجه شد.

پس از باز شدن دروازه تراکتورسازی، یکی از هواداران این تیم دچار حمله قلبی شد. پس از این اتفاق، آمبولانس حاضر در ورزشگاه بلافاصله به مقابل سکوها آمد.

سایر تماشاگران نیز این هوادار را به کنار زمین منتقل کردند تا مورد مداوای پزشکان قرار بگیرد.

پس از سوت موعود بنیادی‌فر و اتمام این دیدار، تعدادی از هواداران تراکتورسازی به داخل زمین آمدند و به عملکرد بازیکنان و کادرفنی اعتراض کردند.

گزارش شده که همچنین در اقدامی عجیب، یکی از این هواداران یک سیلی به صورت مسعود شجاعی، کاپیتان این تیم و تیم ملی زد که این اقدام با خشم اشکان دژاگه دیگر بازیکن تیم تراکتورسازی مواجه شد.

هواداران تراکتورسازی پس از پایان بازی حاضر به ترک ورزشگاه نشدند و با شکستن صندلی‌ها و پرتاب آنها به داخل زمین شعار «بازیکن بی‌غیرت نمی‌خواهیم، نمی‌خواهیم» سر دادند.

مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

به دلیل درگیری‌هایی که رخ داد چندین نفر از تماشاگران و حتی یکی از ماموران اورژانس مصدوم شدند.

0e3d.jpg

جو ورزشگاه یادگار امام تبریز متشنج شده و تماشاگران علیه داور و بازیکنان تیم تراکتورسازی شعار دادند.

گزارش‌ها همچنین حکایت از آن دارد که تعدادی از هواداران به کوه‌های اطراف ورزشگاه رفتند و در آنجا مشغول پرتاب سنگ و اعتراض شدند.

پرتاب سنگ به طرف خودروهای اداری و آمبولانس‌ها در اطراف ورزشگاه باعث شد این وسایل نقلیه به درون زمین بیاند و در پیست ورزشگاه استقرار پیدا کنند.

شیشه بسیاری از ماشین‌ها از سوی هواداران شکسته شده است. سر چند تن از مسئولان برقرار کننده مرد در ورزشگاه و هواداران که در گوشه و کنار حضور داشتند به دلیل پرتاب سنگ شکسته شد و گفته می‌شود که تاکنون در این درگیری‌ها ۶۰ نفر زخمی شده‌اند.

گزارش‌های دیگر حاکی از آن است که پلیس نیز برای متفرق کردن تماشاگران معترض از گاز اشک‌آور استفاده کرده است.

0652.jpg



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy