Monday, Apr 22, 2019

صفحه نخست » آیا زمان آن فرا نرسیده اصلاح طلبان نیروهای خود در خارج را به داخل فرا بخوانند! آرش فضیلت

Arash_Fazilat.jpgزمانی که یک بنگاه اقتصادی دچار ورشکستگی می‌شود و کالاهایش در بازار خریداری ندارد، اولین اقدام منطقی تعطیل کردن شعبه‌های خارج از کشورش است. آن هم در شرایط کشوری مانند ایران که با بحران اقتصادی دست به گریبان است و خارج شدن ارز از کشور، خیانت به آرمان‌های امام راحل و در جهت منافع آمریکا و کشورهای غربی است.

در همین راستا سرکردگان فرقه ضاله اصلاح طلب در داخل ایران می‌توانند طی ابلاغ بخشنامه‌ای درون سازمانی، ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله اعضای فرقه در خارج از کشور با تضمین حقوق و مزایا و حق اولاد، سیاست اصلاح طلبی و تحول خواهی از راه دور را پرهزینه و ناکارآمد اعلام کرده و برای کاهش میزان نفرت و انزجار عمومی، اعضای خود را به درون کشور فرا بخوانند.

البته شکی نیست که اعضای فرقه در جهت نشان دادن مخالفت خود با سیاست‌های جنگ افروزانه ترامپ و سکوت دیگر کشورهای غربی، از هم اکنون به صورت خودجوش در حال تهیه متن استعفانامه جمعی از رسانه‌های اجنبی، همچون صدای آمریکا، رادیو فردا، ایران اینترنشنال، من وتو، بی بی سی و... می‌باشند و همزمان درخواست انتقالی خود را به صدا و سیمای ملی ارسال کرده‌اند!

دولت آمریکا می‌تواند در جهت تسریع این روند مشوق هایی مانند ابطال گرین کارت، برگزاری گودبای پارتی با دعوت از خوانندگان لس آنجلسی، بلیط رایگان برگشت، تضمین سرو مشروب لاکچری در درون هواپیما به ویژه برای آقازاده و خانوم زاده‌ها را به متقاضیان جان بر کف ارائه دهد.

آرش فضیلت



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy