Monday, Apr 22, 2019

صفحه نخست » مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران بازداشت شد

arrest_042219.jpgایران وایر - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران خبر دستگیری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران را تأیید کرد.

محمدرضا بختیاری گفته که علت بازداشت این مدیر «مربوط به پروژه ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شهر رباط‌کریم است.»

بختیاری در عین حال گزارش‌ها مبنی بر اینکه اتهام این فرد اختلاس ۷۰۰ میلیارد تومان بوده را رد کرده است.

وی گفته «از زمان آغاز پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر رباط‌کریم تاکنون رقمی کم‌تر از ۱۰ میلیارد تومان هزینه و رقم کلی آن نیز تا پایان ساخت معادل ۴۹ میلیارد تومان در نظر گرفته‌ شده است.»

معاون وقت مهندسی و توسعه شرکت آبفای جنوب غربی استان تهران سال گذشته از این سمت برکنار شده و موارد اتهامی مرتبط با تخلفات مالی نامبرده و مدیرعامل پیشین آبفای جنوب غربی از سوی مراجع قضایی در حال بررسی است.

رئیس دادگستری شهرستان اسلام‌شهر هم خبر دستگیری مدیرعامل و معاون یک شرکت خدمات‌رسان در جنوب غرب استان تهران به‌ اتهام اختلاس میلیاردی را تائید کرده است.

مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

رضا کمیلی‌مقدم گفته که «مدیرعامل و معاون یک دستگاه خدمات‌رسان در شهرستان اسلام‌شهر به‌ اتهام اختلاس حقوق بیت‌المال دستگیر شده‌اند.»

کمیلی‌مقدم بدون اشاره به جزئیات پرونده این متهمان گفته «با دستگیری این متهمان تحقیقات قضایی آغاز شده که تا اعاده حقوق عمومی و بیت‌المال تحقیقات و رسیدگی‌های قضایی ادامه دارد.»

در شبکه‌های اجتماعی خبری مبنی بازداشت ابوالفضل صدرائیه، فرماندار ویژه سابق کاشان و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب‌غربی استان تهران به اتهام اختلاس ۷۰۰ میلیارد تومانی منتشر شده است.

غلامرضا مرادی٬ معاون مهندسی این شرکت هم گزارش شده که از سوی ماموران وزارت اطلاعات بازداشت شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy