Sunday, Apr 28, 2019

صفحه نخست » جهش هزارتومانی دلار در سال ۹۸

dollar_042719.jpgیورونیوز - همزمان با رکوردشکنی نرخ رسمی سِنا، بهای فروش هر دلار در بازار آزاد تهران با ۳۵۰ تومان افزایش نسبت به نرخ پایانی معاملات هفته گذشته به ۱۴ هزار و ۴۵۰ تومان رسید.

با آغاز داد و ستدهای روز یکشنبه بازار آزاد ارز تهران، نرخ فروش هر دلار آمریکا روند صعودی هفته گذشته خود را همچنان حفظ کرد و با عبور از مرز ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان، بعد‌از‌ظهر روز یکشنبه و برای دقایقی در آستانه ۱۴ هزار و ۴۵۰ تومان متوقف شد ولی سپس اندکی کاهش یافت.

این در حالی بود که بهای فروش دلار در سامانه نظارت ارز(سنا) نیز رکوردی تازه ۱۴ هزار و ۱۵۰ تومان را ثبت کرد. این نرخ، روز شنبه ۱۳ هزار و ۸۵۰ تومان بود.

هر یورو نیز روز یکشنبه در بازار آزاد تهران ۱۶ هزار و ۷۵ تومان فروخته شد و قیمت فروش هر قطعه تمام سکه طلا نیز به ۵ میلیون و ۵۰هزار تومان رسید.

نرخ فروش دلار در بازار آزاد تهران طی معاملات هفته کاری گذشته نیز ۳۰۰ تومان افزایش یافته بود و از ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان به ۱۴ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده بود.

دلار معاملات سال ۱۳۹۷ بازار ارز ایران را با نرخ فروش ۱۳ هزار و ۴۵۰ تومان به پایان رسانده بود. بدین ترتیب نزدیک به چهل روز پس از آغاز سال نو خورشیدی قیمت دلار نزدیک به هزار تومان افزایش یافته است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy