Tuesday, Apr 30, 2019

صفحه نخست » زیرو میدیا: ایران به دنبال مذاکره مستقیم با ترامپ مانند کره شمالی است

Trump_Khamenehei.jpgایران فردا - وبسایت خبری «زیرو میدیا» در تحلیلی از سخنان جواد ظریف در طی مصاحبه های اخیر او می نویسد حکومت جمهوری اسلامی به دنبال جلب نظر شخصی ترامپ برای آغاز گفتگو با او به مانند مذاکره مستقیم با کره شمالی و رهبر آن است.

در این گزارش آمده است: «چند روز گذشته ما شاهد تحولات جالبی در مورد رابطه پرتلاطم ایران و آمریکا بوده ایم. همزمان با تشدید تحریمهای ایران از سوی واشنگتن و تلاش برای محدود کردن صادرات نفت ایران، محمد جواد ظریف وزیر خارجه حکومت ایران در مصاحبه ای در آمریکا گفته است تهران حاضر است برای معاوضه زندانیان ایرانی و غربی با واشنگتن وارد مذاکره شود.

بنظر می رسد حکومت ایران در مقابل تشدید حملات آمریکا بر علیه خود به فکر یک چاره جویی افتاده است.

تا اینجا سیاست فشار آوردن بر رژیم ایران موفق نشان می دهد زیرا حداقل ایرانی ها امروز صحبت از علاقه به مذاکره می کنند. اما قصد واقعی ایران تلاش برای جلب نظر شخصی ترامپ و تشویق او به مذاکره مستقیم با ایران به شکل کره شمالی است.

مطالب بیشتر در سایت تلویزیون ایران فردا

ظریف قصد دارد میان ترامپ و مشاوران او یک اختلاف سیاست در مورد ایران بیاندازد و امیدوار است شخصیت شهرت طلب ترامپ او را به سوی یک معامله با تهران بکشاند.

بهر حال ترامپ که روزی قصد نابودی کره شمالی را بیان کرده بود سرانجام با آن کشور و رهبر آن مذاکره کرده است. ما نباید نسبت به این احتمال برای ایران بدبین باشیم. ولی باید محتاط بمانیم» [لینک به اصل مطلب]



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy