Thursday, May 2, 2019

صفحه نخست » جمهوری اسلامی در دو راهی سرنوشت، علی اکبر امیدمهر

sarnevesht_050219.jpgدرون کشور- رژیم برای اینکه مردم ایران را، در مقابل آمریکا، قرار دهد. تحریم های ساختار شکن را، متوجه مردم نموده و شب و روز،در همه رسانه های آشکار و نهان خود، با شستشوی مغزی و حتی پروپاگاندای نظامی اش،وضع فلاکت بار تحمیلی به مردم را ،به گردن آمریکا می اندازد.اما مردم هوشمندانه، متوجه این ترفند شده و شانتاژ و بمباران خبری علیه آمریکا،نتیجه بر عکس داده و مردم یاد گرفته اند .که اگر رژیم، در مورد چیزی ،بیش از حد، تبلیغ کند.باید عکس آن را باور نموده و انجام دهند.در نتیجه، مردم میدانند مقصر کیست و چرا آمریکا، رژیم را تحریم کرده و این که، این تحریم ها ،بطور صد در صد، متوجه نیروهای سرکوب در داخل و متجاوزین به کشورهای خارج ،توسط راس هرم قدرت رژیم، به عنوان پدرخوانده تروریسم بین الملل ،بوده است.مردم برای رسیدن باین اصل،چهل سال رنج برده ،تامل نموده و اکنون آب از سر گذشته و دیگر هیچ خدایی را بنده نبوده و میخواهند دماراز روزگار رژیم در بیآورند.


خارج از کشور- سرانجام رژیم پی برد.که آمریکا به ناله ها، زاری ها و التماس های ظریف ،فرستاده ویژه خامنه ای به آمریکا،تره هم خرد نکرده و دیگر این تو بمیری از آن توبمیری های چهل سال گذشته نیست و سنبه خیلی پر زور است و تمام ترفندهایش در جامعه بین المللی، رو شده وکسی خریدارش نیست و دیگر نمی تواند بر سر کسی کلاه بگذارد.ماهیت اش جنایت است و صدور جنگ و ایجاد آشوب و خونریزی در جهان.اکنون این بساط در حال چه کنم چه کنم اند و تنها دو راه در پیش رو دارند:


1- همه شرایط آمریکا را بپذیرند .که در آنصورت میترسند، تروریست پروری شان، نتیجه عکس داده ،این تروریست ها ،علیه خود رژیم وارد معرکه شده ،یا برای نجات خود، به دشمن رژیم به پیوندند.که به همین خاطر، با وارد کردن تعدادی ازین تروریست ها، به داخل، کشورما را، تبدیل به لانه زنبور تروریسم بین الملل نموده اند.(مبارزی از داخل می گفت.قصدشان این بود که ظریف در مذاکره با آمریکایی ها بگوید.ما تروریست های خودمان را به داخل کشور فرا میخوانیم).


2-اگر بخواهند رویه سابق را ادامه دهند.پولی ندارند .که تنورهای آدم کشی شان را، در منطقه و جهان، گرم نگهدارند و اگر میخواهند پولهای دزدیده شده را (مثلا دویست میلیارد دلاری که خود رهبردزدیده) به مردم بر گردانند.پس چرا از عربستان گدایی گوشت لاشه های قربانی شده ، را می کنند.آیا این گدایی شرم آور، باین معنی نیست. که ولو ،با این قبیل تحقیرها،نمی خواهند. پولهای دزدیده شده را، صرف مردم نمایند و ترجیح میدهند. صرف هیزم حمام خونهای خود ،در منطقه و جهان نمایند.؟!


معضل دیگری که، رژیم برای اولین بار، با آن مواجه شده،رکود کار و کاسبی دکانداران خرافات دینی و در حال تعطیلی بودن این بساط عصر حجری، در اثر تحریم ها میباشد.مردم دیگر پول اضافی ندارند. که صدقه بدهند .یا به زیارت بروند و به مداح بپردازند.یا به مسجد بروند و یا پای سخنان جادوگران ریس قبیله، در نماز جمعه ها بنشینند و...


آنچه رخ میدهد این است: چهارده قرن پشت صحنه، در جامعه مفت خوری کرده و خرافات فروختند و در کمین بودند. تا روزی بکمک مافیای جیمی کارتر و شرکای بی بی سی، به قدرت برسند.اما آنچنان از حول حلیم توی دیگ افتادند و دزدیدند و غارت و جنایت کردند. که با رفتن شان ،خرافات شان را، نیز با خود به گور میبرند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy