Monday, May 6, 2019

صفحه نخست » پخش جنجالی آهنگ ساسی مانکن و رقص دانش آموزان در مدارس ایران

صدای آمریکا - پس از شادی و رقص دانش‌آموزان ابتدایی؛ مقامات جمهوری اسلامی خواهان پاسخگویی وزیر و اخراج مدیران این مدارس شدند

در پی انتشار ویدئوهایی از مراسم روز معلم در برخی مدارس ایران که دانش‌آموزان را درحال شادی و پایکوبی نشان می دهد،‌ مقامات جمهوری اسلامی خواهان برخورد با آنچه «ابتذال» نامیده شده هستند و می گویند وزیر آموزش و پرورش باید پاسخگو باشد.

علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از جمله مقاماتی است که ویدئوهای شادی دانش آموزان در روز معلم واکنش نشان داده و به خبرگزاری فارس گفته است که مدیران این مدارس باید برکنار شوند و در این رابطه وزیر آموزش و پرورش باید پاسخگو باشد.

عباس کعبی عضو خبرگان رهبری هم شادی دانش‌آموزان را «رقاصی در مدارس» و یک برنامه از پیش طراحی شده توصیف کرده و از «ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر» خواسته تا به این موضوع ورود کند و علیه مدارس و یا دستگاه‌هایی که کوتاهی داشته‌اند اعلام جرم و به دادستانی شکایت کند.

مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پروش شهر تهران هم به خبرگزاری ایسنا از لزوم شناسایی و برخورد قانونی و جدی با این عوامل خبر داده است.

اما ویدئوهای منتشر شده از شادی دانش‌آموزان مربوط به مقطع ابتدایی است و این دانش‌آموزان در حال خواندن ترانه هایی از چند خواننده پاپ از جمله ترانه جدید ساسی مانکن هستند.

مطالب بیشتر در سایت صدای آمریکا

این ویدئوها پس از انتشار از سوی کاربران بسیار مورد توجه قرار گرفت و برخی‌ها آن را با فضای مدارس دانش‌آموزان دهه شصتی مقایسه کردند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy