Wednesday, May 8, 2019

صفحه نخست » جزئیات دعوت ساسی مانکن از علی مطهری!

sassi.jpgصدای آمریکا - پس از انتشار ویدئوهایی از رقص و خواندن ترانه «جنتلمن» از سوی دانش‌آموزان ابتدایی که واکنش مقامات جمهوری اسلامی را به همراه داشت، این‌بار ساسی‌مانکن خواننده این ترانه با انتقاد از اظهارات نائب رئیس مجلس ایران، او را به چالش «جنتلمن» دعوت کرده است.

ساسی مانکن خواننده ایرانی، که ترانه جدید «جنتلمن» او از سوی دانش‌آموزان چند مدرسه به در مراسم روز معلم خوانده شده است، به اظهارات اخیر علی مطهری نائب رئیس مجلس ایران در صفحه اینستاگرام خود واکنش نشان داد و نوشت: «جدی جدی، دلار، گوشت، گرونی و .. رو ول كردی، امروز در مورد جنتلمن تصميم گرفتی.»

این خواننده ایرانی علی مطهری را به یک چالش دعوت کرده تا به ترانه «جنتلمن» گوش دهد و نرقصد.

پیشتر مقامات جمهوری اسلامی در واکنش به رقص و خواندن ترانه چند خواننده پاپ از جمله ساسی مانکن، خواهان برخورد با آن‌چیزی شدند که «ابتذال» نامیده بودند و علی مطهری نیز گفته بود که مدیران این مدارس باید برکنار شوند و در این رابطه وزیر آموزش و پرورش باید پاسخگو باشد.

برخی از کاربران تندرو نیز این رقص دانش‌آموزان را به سند ۲۰۳۰ ربط دادند و خواهان توضیح وزیر آموزش و پرورش شدند.

پس از آن محمد بطحائی، وزیر آموزش و پرورش ایران، نیز اعلام کرد که سه نفر را مامور بررسی این موضوع کرده تا ریشه تولید این کلیپ‌ها مشخص شود.

مطالب بیشتر در سایت صدای آمریکا

این اظهار نظر وزیر واکنش های بسیاری را در شبکه های اجتماعی به همراه داشت. بسیاری از کاربران انتقاد کردند که وزیر آموزش و پرورش بهتر است سه نفر را مامور کند تا به مدارس غیرایمن، نبودن مدرسه در مناطق دورافتاده و وضعیت معلمان و دانش‌آموزانی که در آتش‌سوزی مدارس سوخته‌اند، رسیدگی کند.

براساس قوانین آموزش و پرورش رقص و پایکوبی دانش‌آموزان به همراه موسیقی پاپ در مدارس ایران مجاز محسوب نمی‌شود و تنها موسیقی مورد تایید حکومت می تواند در مدارس پخش شود.

پس از انقلاب ۵۷ در ایران و به خصوص در دهه شصت و هفتاد سرودهای انقلابی و مذهبی در مراسم‌های مختلف مدارس پخش می شد و تا به امروز دانش آموزان اجازه رقصیدن در جشن‌ها را ندارند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy