Tuesday, May 21, 2019

صفحه نخست » "وزیر کشور ایتالیا از پوتین، برای نابود کردن اروپا پول گرفته"

euroItFM_051918.jpgخی فرهوفستات، رهبر اتحاد لیبرال-دموکرات‌ها برای گروه اروپا و عضو بلژیکی پارلمان اتحادیه اروپا، روز دوشنبه ماتئو سالوینی، وزیر کشور و معاون اول نخست‌وزیر ایتالیا را به مناظره و چالش سیاسی دعوت کرد. آقای فرهوفستات وزیر کشور ایتالیا را متهم کرد که «از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه برای نابود کردن اروپا پول گرفته است.»

او با انتشار یک ویدئو در صفحه توئیتر خود خطاب به آقای سالوینی چنین گفت: «شما و دوستان راست افراطیتان مارین لوپن (رهبر حزب اتحاد ملی فرانسه)، نایجل فراژ (پرچمدار برکسیت)، هاینتس-کریستیان اشتراخه (رهبر حزب آزادی اتریش) و ویکتور اوربان (نخست وزیر راست گرای افراطی مجارستان) به طور مرتب از آقای پوتین برای نابودی برنامه‌ریزی شده اتحادیه اروپا پول دریافت کرده‌اید.»

وی در ادامه افزود: «من شما را به یک چالش رو در رو دعوت می‌کنم چرا که این حق مردم است که بدانند چه برنامه شیطانی‌ در ذهن دارید. به من بگویید در کجا می‌خواهید این بحث را انجام دهید، در بروکسل یا ایتالیا. من در آنجا خواهم بود.»

انتخابات پارلمان اروپا هفته جاری برگزار خواهد شد. آقای سالوینی به همراه دیگر ملی‌گرایان افراطی و احزاب عوام‌گرای یازده کشور اروپایی در این انتخابات با دیگر نامزدها رقابت خواهند کرد.

انتظار می‌رود که احزاب راست افراطی نتایج خوبی در این انتخابات کسب کنند، امری که به نگرانی‌ها در امور حقوق بشری در اروپا دامن زده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy