Sunday, May 26, 2019

صفحه نخست » ضرب و شتم بازیکن و مربی فوتبال زنان این بار به دست مامورین مرد حراست

a3.jpgرادیو فردا - مشت به شکم سارینا فرج‌اللهی و سیلی به صورت فاطمه حیاتی در لیگ برتر فوتبال زنان ایران. این بار اما ضاربین بر خلاف حوادث قبلی، مامورین مرد حراست بودند.

در لیگ برتر زنان، بازی تیم‌های زاگرس شیراز و پالایش گاز ایلام در ورزشگاه پارس شیراز، خشن و پربرخورد بود.

فاطمه حیاتی سرمربی ایلام در اعتراض به داور تیمش را از زمین بیرون کشید و پس از ۸ دقیقه راضی به ادامه بازی شد.

زاگرس با یک پنالتی جنجالی به برتری رسید. اعتراض بازیکنان پالایش به داور در پایان بازی ادامه داشت. برخی بازیکنان دو تیم نیز در میانه میدان با همدیگر درگیر شدند.

هفته گذشته هم دیدار ذوب آهن اصفهان و شهرداری سیرجان با کتک کاری بازیکنان ملی پوش همراه شد که نظیرش در فوتبال زنان ایران رخ نداده بود.

این بار اما اتفاق دیگری افتاد که آن هم در نوع خود در تاریخ فوتبال زنان ایران بی سابقه است؛ ضرب و شتم بازیکنان زن به دست مامورین مرد حراست.

جالب اینکه مهناز ذکایی داور بازی، همان داوری است که دیدار ذوب آهن با سیرجان را قضاوت کرد. بازی ملوان با بم نیز با قضاوت او جنجالی شده بود.

مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

سارینا فرج‌اللهی بازیکن ایلام هنگام ورود به رختکن با خشونت کلامی و سپس برخورد فیزیکی مامور حراست مواجه شد و به زمین غلتید.

شدت آسیب به قدری است که خانم فرج‌اللهی روانه بیمارستان شده و مدارک پزشکی هم از سوی تیمش در اختیار فدراسیون قرار گرفته.

طبق گزارش فوت لیدی پایگاه خبری فوتبال و فوتسال زنان ایران، مامورین حراست معتقد بودند او نباید با پا درب رختکن را باز می‌کرده. همبازیان سارینا نیز گفته‌اند دست‌های این بازیکن پر از وسیله بود.

انگیزه مامورین حراست هر چه باشد، آنان اجازه تنبیه شخصی و برخورد فیزیکی با ورزشکاران را ندارند.

بارها در فوتبال مردان ایران فیلم‌هایی از شکستن شیشه‌های پنجره یا سوراخ شدن درب رختکن با ضربه پای بازیکنان منتشر شده و هیچ گاه دخالت فیزیکی حراست را در پی نداشته.

این پرسش هم بدون پاسخ مانده است که وقتی حتی ورود پدران و همسران بازیکنان به لیگ زنان ممنوع است، چرا مامورین حراست از این قانون مستثنی هستند.

پس از مشت خوردن سارینا، نوبت به سرمربی پالایش رسید. او مرد ضارب (مامور حراست) را هل داد. واکنش مامور، ضربه محکمی به سینه‌ خانم حیاتی بود که مربی ایلام را نقش زمین کرد.

ندا عزیزپور سرپرست پالایش ایلام از این صحنه فیلم می‌گرفت که یکی از ماموران حراست گوشی را از دستش درآورد و در جیب خود گذاشت.

در فیلمی که منتشر شده، یکی از بازیکنان تیم ایلام توانست گوشی سرپرست تیمش را از چنگ مامور حراست خارج کند.

نماینده فدراسیون در این بازی زری پورلاهیجی بود و تلاشش برای فرو نشاندن درگیری‌ها بی نتیجه ماند.

تیم میزبان در واکنش به حوادث بازی، با صدور بیانیه‌ای، تیم پالایش ایلام را به بی‌نظمی، درگیری و جنجال آفرینی متهم کرده است.

در بیانیه باشگاه زاگرس شیراز، ضمن دفاع از رفتار مامورین حراست آمده: «بازیکنان و کادر فنی پالایش به سمت بازیکنان ما حمله‌ور شده و سرپرست زاگرس را مورد ضرب و شتم قرار دادند. آنها به گوش مامور حراست سیلی زدند و خساراتی هم به رختکن وارد شد.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy