Saturday, Jun 8, 2019

صفحه نخست » جنجال بر سر عکس چند گردشگر جوان در سد لفور - مازندران

دادستانی عمومی و انقلاب مازندران، از دستور برخورد و رسیدگی به « وضعیت مسافرانی که مختلط و بدون حجاب در حال قایق‌سواری در سد لفور سوادکوه، بودند»، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ نزدیک به سپاه پاسداران، جمعه ۱۷ خرداد، یونس حسینی‌عالمی اعلام کرد: «حضور عده‌ای از افراد به صورت مختلط و نداشتن هیچ پوشش و انتشار این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی جرم محسوب می‌شود و قطعا با خاطیان این مساله برخورد خواهد شد.»

sd_lfwr_0.jpgپیشتر، بعضی از رسانه‌های خبری و اجتماعی نزدیک به نهادهای امنیتی در ایران با انتشار تصاویری از لحظات قایق‌سواری بعضی از زنان و مردان مسافر در سد لفور که حجاب نداشتند،‌ از مقام‌های قضایی درخواست رسیدگی و برخورد کرده بودند.

در واکنش به این موضوع،‌ دادستانی عمومی و انقلاب مازندران همچنین از ورود قاطعانه نیروی‌انتظامی به این مساله خبر داد و به انتقاد از اداره کل میراث‌فرهنگی و گردشگری و آب منطقه‌ای،‌ زیر نظر دولت، پرداخت.

photo_2019-06-07_06-15-57.jpgپیشتر نیز پلیس از احضار مسوول بخش خصوصی سد لفور برای توضیح درباره این مساله خبر داده بود. نیروی انتظامی مازندران اعلام کرده بود «برای پاسخگویی به مطالبات مردمی و حفظ ارزش‌های دینی و اخلاقی» این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است.

سد لفور در شهرستان سوادکوه،‌ از توابع استان مازندران،‌ در شمال ایران قرار دارد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy