Saturday, Jun 8, 2019

صفحه نخست » احمدآقا منفجر شد!

tanz_060719.jpgروزنوشته‌های رفسنجانی در برزخ

طنز نوشته ای از جلال سعیدی - رادیو فردا

به مناسبت ایام ارتحالیدی در برزخ مراسم‌ پرشکوهی برگزار شد. سرحوری ما که اصولاً تا اسم «مراسم» می‌شنود یاد بزن و برقص میافتد چند تا گروه رقص و حرکات موزون هماهنگ کرده بود تا بیایند دراین مراسم هنرنمایی کنند. کلی زمان و انرژی برد تا به ایشان حالی کردیم که این مراسم عزاداری است و نیازی به ترقص و این حرف‌ها ندارد. باز هم البته آرایش تیره‌اش را با لباس شب مشکی‌ ست کرده بود و در مراسم شرکت داشت و معلوم نیست اگر به خاطر ما نبود عزاداران خمینی چه واکنشی نشان می‌دادند اما بحمد‌الله صبر انقلابی به خرج دادند و به خیر گذاشت.

مرحوم امام در مراسم شرکت نکرد و طبق معمول مرحوم احمدآقا با هلیکوپتر آمد ولی عزادران پایه‌های هلیکوپترشان را در نزدیکی زمین برزخ گرفتند و با شعار «احمد بیا اینجا» به آن آویزان شدند و متأسفانه هلیکوپتر میان جمعیت سقوط کرد ولی خوشبختانه چون هم احمدآقا هم باقی عزاداران قبلاً فوت کرده بودند، کسی آسیب ندید.

سرحوری از دیدن این صحنه‌ها حسابی هیجان‌زده شده بود و می‌گفت با دیدن اینها به یاد جنگ آقای اسنو و خانوم دنریس با لشکر مردگان در سریال تاج و تخت افتاده و هلیکوپتر هم که اصلاً خود اژدها بود وقتی داشت سقوط می‌کرد. البته مرحوم احمد‌آقا هم وقتی از آتش بیرون آمد کمی شبیه آقای نایت کینگ شده بود.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

در حاشیه مراسم احمدآقا می‌گفت امام هنوز بابت آن آکواریومی که پیکر ایشان بعد از ارتحال برای نمایش در آن گذاشته شد، از مسئولین دلخور است و می‌گویند مگر ما ماهی قرمز بودیم که با پیکر مقدسمان اینطور برخورد شد؟ با احمد آقا توافق کردیم کلاً ماجرا را گردن آقای خامنه‌ای بیاندازیم بلکه تا وقتی ایشان هم به سلامتی مرتحل شود، امام فراموش کنند.

خبر رسید که مرحوم منتظری هم در منتظریه برزخ در جمع طرفدارانش سخنرانی کرده و از اینکه در آن دنیا آن همه خرج مرقد امام شده و گران‌ترین آرامگاه دنیا برای امام ساخته شده انتقاد کرده‌ است. تازه ایشان نمی‌داند مرحوم امام از اینکه جماران را خراب نکردیم و مرقدشان را همانجا نساختیم به شدت عصبانی‌اند چون در طی دوران رهبری پرفتوحشان به نسیم صبح‌های جماران بعد از نماز صبح حسابی عادت کرده بودند. آن را هم البته ما گردن آقای خامنه‌ای انداختیم. ولی دستور دادیم سخنرانی مرحوم منتظری در رسانه‌های برزخ سانسور شود و به جایش بگویند ایشان از نوسانات قیمت گوجه و خیار انتقاد کرده‌اند.

مرحوم مطهری(تخت طاووس سابق) پیغام گذاشته بود و از اینکه جاده‌های برزخی در ایام ارتحالیدی تا این حد اشباع شده‌اند ابراز نگرانی کرده. ما هم ابراز نگرانی کردیم و گفتیم البته کاریش نمیشود کرد. قبل از شروع ایام ارتحالیدی مرحوم رجایی در جلسه‌ هیات دولت برزخ پیشنهاد داد ماه رمضان را یک ماه تمدید کنیم تا با ارتحال تداخل پیدا کند و مردم این همه سفر نکنند اما چون اکثر اعضای هیئت دولت برای این ایام بلیط هواپیما و قطار خریده بودند به اتفاق آرا رد شد.

مرحوم حسن حبیبی ملاقات داشت. حرف خاصی نداشت و چند لحظه با ایشان به سکوت گذشت و بعد در سکوت خداحافظی کرد و در سکوت رفت. کلاQ ما و ایشان در آن دنیا هم وقتی معاون اولمان بود بیشتر با سکوت و نگاه با هم ارتباط برقرار می‌کردیم. الان هم آقای عارف در آن دنیا با سکوت‌های ممتدش بحمدالله جای ایشان را به خوبی پر کرده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy