Sunday, Jun 2, 2019

صفحه نخست » ویژه خبرنامه گویا: ده سال گذشت

به مناسبت ده سالگی جنبش سبز

خبرنامه گویا - ده سال گذشت. از خرداد ۸۸ تا امروز، اتفاقات تلخ بسیاری در کشور ما افتاده است. رویداد ۸۸ که به جنبش سبز موسوم شد می توانست مسیر تاریخ کشورمان را در جهت مثبت تغییر دهد اما این گونه نشد.

در آن زمان هیچ رسانه ای امکان انتقال دقیق آن چه در کشورمان می گذشت را نداشت. خبرگزاری های خارجی اجازه ی پوشش دادن رویدادها را نداشتند و خبرنگاران داخلی هم امکان انتشار خبرهای آن دوران را نمی یافتند.

در چنین وضعیتی «خبرنامه گویا» توانست تصاویر ویژه ای از داخل ایران منتشر کند که مورد استفاده ی خبرگزاری های خارجی - از سی ان ان تا رویترز و آسوشیتدپرس- قرار گرفت.

اکنون، به مناسبت ده سالگی جنبش سبز، تصمیم گرفته ایم بخشی از تصاویر ویژه ی آن دوران را باز نشر کنیم. برای شروع در زیر تصاویر و کاریکاتورهایی مربوط به قبل از انجام انتخابات و شروع درگیری ها و ناآرامی ها را منتشر میکنیم که امیدواریم مورد توجه خوانندگان گرامی قرار گیرد.

«خبرنامه گویا»

1.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg8.jpg9.jpg10.jpg

تصاويری از طرح زنجيره انساني "مسير سبز اميد" حاميان موسوي در خيابان‌هاي تهران:

11.jpg12.jpg13.jpgروبروي ساختمان جام جم، بعد از گفت و گوي ويژه خبري آقاي موسوي كه در ساختمان صدا و سيما انجام شد بسياري از مردم منتظر بودند تا ايشان از ساختمان بيرون آيد و اقاي موسوي را از نزديك ببينند و حمايت كنند:

14.jpg15.jpg16.jpg17.jpg18.jpg19.jpg



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy