Monday, Jun 3, 2019

صفحه نخست » آیا بعد ار دو حرکت اخیر کیش و مات آمریکا، اکنون نوبت رولت روسی و شلیک به شقیقه خود از سوی رژیم است؟

RR_060319.jpgعلی اکبر امیدمهر

وقتی ترامپ خطاب به رژیم اعلام نمود.که ایران می تواند .با همین رهبران به کشوری بزرگ تبدیل شود.زمینه را برای دو اقدام مایک پمپئو برای کیش و مات کردن رژیم فراهم نمود:

1- دیدار پمپئو با مرکل پدرخوانده اتحادیه اروپا و کلید خوردن پیوستن آلمان به آمریکا، با حذف تاکتیکی بهانه خامنه ای، برای مذاکره با آمریکا،یعنی شروط 12 گانه.

2- اعلام رسمی یمپئو بر آمادگی آمریکا ،برای مذاکره بدون پیش شرط، در حاشیه نشست بیلدربرگ در سویس،نوعی کشف رمز مذاکرات پشت پرده این محفل مهم سیاسی اقتصادی دیجیتالی بود و اینکه سرانجام نشست گوادالوپ جهت حذف رژیم،این بار با حضور پمپئو کسینجر کوشنر و ... در یک مجمع مهم و سری جهانی کلید خورده است.اگر در سال 1357 نشست گوادالوپ، با شرکت ترویکای اتحادیه اروپا و آمریکا،برای سرنگونی نظام پادشاهی کافی بود.این بار، باید همه ی عناصر قدرت در دنیا ،جهت هماهنگی با هم ، در مات نهایی رژیم،شرکت می داشتند.تا بنا بخواسته ترامپ ،هزینه این کار بین همه ی اعضا،سرشکن گردد. این امر یعنی خلع سلاح شدن دموکرات ها،اروپایی ها،چین و روسیه و رسانه های رپورتاژ آگهی رژیم ،همچون سی ان ان و دیگران و اجبار به همسو شدن، با ترامپ درپاکسازی ایران از رژیم.

در واقع ترامپ برای اینکه همه بهانه ها را، برای مذاکرات رو در رو و مستقیم از خامنه ای بگیرد.آمادگی خود را، جهت مذاکره بدون پیش شرط، با خامنه ای اعلام نمود.اما یک نکته باریک تر از مو،اینجا نهفته است.ترامپ میداند که خامنه ای معتاد است و نمیتواند غیر از ایران، جای دیگری با وی مذاکره نماید.برابر اصول و حقوق و مقررات بین المللی ،ترامپ نیز نمی تواند ،تا زمانی که روابط سیاسی و دیپلماتیک با کشوری برقرار نشده ،به آن کشور سفر نماید (هر دو مذاکره ترامپ با رهبر کره شمالی خارج از آمریکا و کره بوده است).

باین ترتیب و سرانجام اینکه، این اقدام،خامنه ای را خلع سلاح از هرگونه بهانه تراشی و غیره ، اما بالاجبار ،در موضع شلیک آخر رولت روسی ،بر خود قرار داده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy