Sunday, Jun 9, 2019

صفحه نخست » لطفا تخیلات جنسی تان را به این نوشته ربط ندهید!؛ ف. م. سخن

9B06751A-8DB1-4F4F-B7FC-B6B103C121AA.jpegچند روز پیش، بر سر تابلوهای تبلیغاتی که مثلا خواسته بود ابتکاری به خرج دهد و جلب مشتری کند اوضاع کشور متشنج شد و نزدیک بود در این مورد نیز کار به حکم حکومتی و تصمیم رهبری بکشد که گفته شد بابا! «آقا» هزار تا کار دیگه داره! حالا بشینه در مورد بیلبورد شهرداری هم تصمیم بگیره و نظر ش رو در باره ی «بیا بده برو» اعلام کنه؟! پس این همه توو جمهوری اسلامی چیز یاد گرفتین رو کجا می خواین به کار بگیرین!

نتیجه این شد که چند درجه از «آقا» پایین تر در سطوح مدیریتی، یعنی مدیرکل دفتر تبلیغات وزارت ارشاد به مساله «ورود کرد» و فرمود:
«عکس هایی که از بیلبوردها گرفته شده جعلی نیستند».

خب الحمدلله!

نزدیک بود امت حزب اللهی که داشت آماده می شد با امریکایی ها در خلیج فارس وارد جنگ شود، دچار تشتت گردد و نداند باید به سمت خلیج فارس حرکت کند یا به طرف میدان آرژانتین برود که خوشبختانه به خیر گذشت!

فقط من مانده ام در کارِ افکار پلید برخی مسوولان که اینا چی توو مغزشون هست که از هر چیزی برداشت بد می کنند! خاطرتان هست «خط نوشته»ی اسم یکی از روزنامه ها، که مسوولان محترم و آیات عظام و علمای اعلام در آن قر کمر دیده بودند و گرافیست بیچاره مجبور شد با جا به جا کردن برخی قسمت های الفبا، قر کمر تحریک کننده را به شکلی در آورد که جنابان دچار تحریک و احتمالا واجب الغسل نشوند؟ حالا هر چی فکر می کنم اسم روزنامه هه یادم نمی آید (*) از بس که از این جور رخدادها زیاد در کشورمان داشته ایم.

به هر حال، من که مثل بچه ی آدم نشسته بودم زندگی ام را می کردم، با مطالبی که در باره ی بیلبوردهای بی تربیتی خواندم، افکار و جملاتی در ذهن ام درخشیدن گرفت که گفتم اگر آن ها را بنویسم، شاید مسوولان گرامی از آن ها برداشت بد کنند در حالی که اصلا و ابدا من تفکر زشت و بد در سر م جایی ندارد و اصولا این چیزها را بلد نیستم که بخواهم از آن ها استفاده ی بهینه ی سیاسی-ایدئولوژیک کنم!

مثلا شما این جمله ها را بخوانید و ببینید حرف بدی زده ام یا نه! قضاوت با شما:

خمینی زایید
مادرش گوهری نایاب!

مادر خامنه ای رو
دید پدرش روزی در خیابان!

جمهوری اسلامی مالید
بر جهان رنگ عدالت!

فکر آب ات باش
ای هموطن که امریکایی ها در حال جولان دادن در آن اند!

بیا بخورش
امریکا این سیلی محکم را از ما!

داری می کنی
اسراییل جان به جان آفرین تسلیم!

داری میذاری
سکه ای توی کاسه ی گدایی امریکا ای جمهوری اسلامی استثنایی!

دردت گرفت
مکرون از طرحی که گذاشتیم روی میز مذاکره؟!

باید بخوریش
خانم مرکل ضربه ی سختی از ما!

وادارت می کنیم
که پس بگیری حرف ات را در باره ی برجام!

و چیزهای دیگر مثل صادق زیبا کلام
که می گوید قس علی هذا!

*****

(*) در آخرین لحظات نوشتن این مطلب، نام روزنامه ای که در «لوگو»ی اش، «قر کمر» مستتر بود یادم آمد و آن روزنامه ی «تهران امروز» متعلق به حامیان قالیباف بود که تصویر قبل و بعد از عمل جراحی زیبایی «باسن» آن را در اینجا می گذارم!:

F4768DF2-DBDB-4BBF-AD0E-C6C1E773C7CA.png

AC3A4BF2-AC5D-4EFD-B4DB-D6AFF6C3B06A.jpeg



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy