Thursday, Jun 13, 2019

صفحه نخست » محسن رضایی از مجمع تشخیص کنار گذاشته می شود

rezai_061319.jpgایران بریفینگ / اخیرا اخباری مبنی بر استعفای محسن رضایی از دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر شد که این اخبار طبق معمول و رویه جاری در جمهوری اسلامی تکذیب شده است ، اما بنا بر اخبار رسیده به ایران بریفینگ ، به نظر می‌رسد توافقات صورت گرفته برای خداحافظی محسن رضایی با این مسئولیت جدی بوده و به زودی فرد دیگری بعنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب خواهد شد.

فرزند محسن رضایی نیز که سال‌ها معاون پدرش بود هم هفته گذشته به دلیل آنچه شرکت در انتخابات مجلس گفته شد از مسئولیت خود استعفا داد.

محمدباقر ذوالقدر جدی‌ترین گزینه است که از وی بعنوان جایگزین محسن رضایی سخن به میان آمده است.

گفته می‌شود آیت الله آملی لاریجانی نیز تمایل دارد تا ذوالقدر بعنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام معرفی شود.

محمدباقر ذوالقدر از سرداران سپاه پاسداران است که سابقه همکاری با آملی در دوران ریاست آیت الله آملی لاریجانی در قوه قضائیه نیز دارد و معاون وی بود ، وی در دولت احمدی نژاد نیز در وزارت کشور و همچنین در جمنا نیز عضویت دارد .

برخی رسانه‌ها از محمدباقر قالیباف هم بعنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داده اند، اما احتمال انتصاب قالیباف به این سمت کمتر از ذوالقدر خواهد بود.

آنچه مسلم است خداحافظی محسن رضایی با دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

مطالب بیشتر در سایت ایران بریفینگ

وی از سال ۷۶ و پس از کناره گیری از سپاه، بعنوان عضو و دبیر مجمع تشخیص مشغول به کار شده بود ، محسن رضایی با موافقت آقای خامنه ای چند سالی است مجددا به سپاه پاسداران بازگشته و هم اکنون در دانشگاه امام حسین مستقر است .



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy