Thursday, Jun 13, 2019

صفحه نخست » روایت تصویری از پیامی که شینزوابه با خود به تهران آورده بود

jp_061219.jpgخبرگزاری فارس نوشت: تصاویر منتشر شده از دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب، روایتگر سرنوشت پیامی است که به مقصد خود نرسید.

آبه شینزو نخست وزیر ژاپن که به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است، صبح امروز (پنجشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

در دقایق اولیه انتشار خبر و تصاویر این دیدار، پاکتی که در یک تصویر بر روی میز و در تصویر دیگر در کنار «آبه شینزو» قرار داشت مورد توجه ناظران قرار گرفت.

jp1.jpgدر این تصویر نامه‌ای بر روی میز قرار دارد

jp2.jpgدر این تصویر نخست وزیر ژاپن نامه را در کنار خود قرار می‌دهد

پس از انتشار خبر تکمیلی این دیدار مشخص شد که نخست وزیر ژاپن در ابتدای این دیدار خطاب به مقام معظم رهبری گفته است: من قصد دارم پیام رئیس جمهور آمریکا را به جنابعالی برسانم و رهبر انقلاب نیز خطاب به نخست وزیر ژاپن می‌گویند: ما در حسن نیت و جدی بودن شما تردیدی نداریم اما در خصوص آنچه از رئیس جمهور امریکا نقل کردید، من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمیدانم و هیچ پاسخی هم به او ندارم و نخواهم داد.

بعد از انتشار عکس و فیلم‌های درج شده، برخی این تحلیل را ارائه کردند که نامه موجود در تصاویر دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب همان پیامی است که شینزو آبه از طرف ترامپ آورده و حضرت آیت الله خامنه‌ای نیز آن را نپذیرفته است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy