Friday, Jun 14, 2019

صفحه نخست » اطلاعیه جمعی از ایرانیان خارج از کشور در حمایت از بیانیه ۱۴ نفر کنشگر سیاسی و مدنی در ایران

solidarity.jpgدر ادامه تلاش‌های مسالمت جویانه میهن دوستان برای نجات کشور از ویرانی بیشتر، ۱۴ نفر از فعالین مدنی و مبارز درون کشور با انتشار بیانیه‌ای خواهان حمایت و پشتیبانی همگانی برای رهایی کشور از سلطه حکومتی شده‌اند که مسئول اصلی ویرانی کشور در طول ۴۰ سال گذشته بوده است.

چنین خواستی ترجمان مشترک آرزوهای اکثریت بزرگی از مردمان و اقشار مختلف کشور است که قبلا و بارها در تلاش‌های مسالمت آمیزی که همگی توسط این حکومت سرکوب شده‌اند، در اشکال گوناگون به بیان در آمده است.

ما شدیدا نگران میهن و ملتی هستیم که سلطۀ ننگین و خونین جمهوری اسلامی آن را در معرض خطراتی مهلک و ویرانگر قرار داده و سکوت و بی تفاوتی در این هنگامه را گریز از مسئولیت در قبال مردم و میهن خود می‌فهمیم.

علیرغم وجود ناروشنی هایی در متن بیانیه و بی اطلاعی طبیعی از آنچه در تداوم این ییانیه برای صادر کنندگان آن میسر است، ما ضمن همدلی با این "حرکت ملی و فراجناحی" از هموطنان ایران‌دوست و آزادی‌خواه‌ طلب می‌کنیم که به نام میهن و فارغ از منفعت‌جویی و یا اختلافات سیاسی و گروهی بهم بپیوندیم و به هر شکل ممکن حمایت خود را از تلاش آنان نشان دهیم.

جمعی از ایرانیان خارج از کشور



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy