Sunday, Jun 23, 2019

صفحه نخست » مالکان لوکس‌ترین برج‌های لاکچری تهران چه کسانی هستند؟

borj_062419.jpgایران بریفینگ / آیا تاکنون چیزی از لوکس‌ترین و هوشمندترین برج‌های لاکچری تهران شنیده‌اید؟ آیا مالکان این برج‌های منحصر بفرد در دنیا را می‌شناسید؟

برج‌هایی که محل زندگی چهره‌های سرشناس است. برج‌هایی که باند فرود هلی‌کوپتر اختصاصی و پلیس خصوص (دقت کنید نه بادیگارد که پلیس نیروی انتظامی) دارند؛ پزشک ویژه و حرفه‌ای‌ترین مربی‌های ورزشی را برای اهالی ساختمان استخدام کرده‌اند؛ کارواش اختصاصی و باغ‌های عمودی و...

به‌جز این‌ها، برج‌ها مجهز به اینترنت اشیا هستند و شما با فرسنگ‌ها فاصله می‌توانید چراغ‌های خانه‌تان را خاموش‌کنید؛ مایکروفر را سر ساعت مشخصی راه بیندازید یا از راه دور فرمان شست‌وشو برای لباسشویی‌تان صادر کنید.

به‌راستی این‌همه پول از کجا آمده و این فاصله طبقاتی وحشتناک در ایران که تمام پول و سرمایه کشور در درست کمتر از ۵ درصد است چیست ناشی از چیست؟

جواب البته مشخص است: یک سیستم فاسد حکومتی که اساس آن را رانت‌خواری و اختلاس و چپاول اموال مردم تشکیل داده. حکومتی که مؤسسات مالیش به بهانه ورشکست شدن از بازپرداخت سرمایه‌ها و سپرده‌های مردم خودداری می‌کنند.

اینجاست که می‌شود به‌سادگی با یک نگاه فهمید که این‌همه ثروت از کجا آمده است، تعدادی از معروف‌ترین برج‌های تهران و مالکان مولتی‌میلیاردشان می‌پردازیم:

۱. برج چناران

برج لاکچری چناران پارک رزیدنس در ۱۳ طبقه و ۲۶ واحد مسکونی با امکانات فراوان در زمینی با وسعت حدود هشت‌هزار مترمربع بناشده است. این برج در منطقه الهیه تهران قرار دارد که لوکس‌ترین خانه‌های تهران را در خود جای‌داده است. برج چناران، مجتمعی لوکس و تمام‌عیار است که به طرز غیرقابل‌تصوری طراحی و مهندسی‌شده تا بالاترین انتظارات افراد خاص را برآورده کند.

مطالب بیشتر در سایت ایران بریفینگ

امکانات فراوان این برج از پیست پیاده‌روی گرفته تا استخر و آب‌نماهای زیبا و آبشار بر جذابیت‌های آن افزوده است. در حال حاضر قیمت هر مترمربع از واحدهای این برج لاکچری بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان است.

اما جالب است بدانید مالک این برج بنیاد مستضعفان است و ۳۰% سهام آن متعلق به محسن رفیقدوست هست، بنیاد مستضعفان برای پیمانکاری و طراحی و ساخت آن به فرزاد دلیری معمار این برج در عوض پول ۱۲ هزار متر از جنگل شصت کلا در ۶ کیلومتری جنوب غربی شهر گرگان را با مجوز ساخت هتل داده است!

۲. برج آلتون کورت

این برج باند هلی‌کوپتر دارد. برجی که در منطقه نیاوران تهران ساخته‌شده است. آلتون در ۲۴ طبقه احداث‌شده و ۶۰ واحد در آن قرار دارد.

واحدهای برج آلتون بسته به متراژ و امکاناتی که دارند از متری ۳۰ میلیون‌تا ۶۰ میلیون تومان به فروش رسیده است.

از امکانات این برج می‌توان به لابی زیبا و لوکس آن، استخر مخصوص خانم‌ها و آقایان (۴۰۰ مترمربع برای آقایان و ۷۵۰ مترمربع برای خانم‌ها)، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، سالن اجتماعات، مسجد، سالن ورزش، زمین تنیس، فضای مناسب برای پیاده‌روی، روف گاردن، باند هلی‌کوپتر و سه‌طبقه پارکینگ اشاره کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های برج آلتون باغ ایستاده آن است که بزرگ‌ترین سرسرا و ورودی را بین ساختمان‌های لاکچری تهران دارد. جالب است بدانید که این ساختمان به‌گونه‌ای ساخته‌شده که نسبت به زلزله ۸, ۵ ریشتری هم مقاوم است.

پیمانکار و مالک این برج «گروه ایرانیان اطلس» هست که هم‌اکنون مالک چندین مرکز تجاری کلان در تهران هست: هتل فاخر و مرکز خرید آرمان (مشهد)، اطلس فرمانیه تهران، اطلس مال، مرکز خرید اطلس (تبریز)، مرکز خرید اطلس (بم)، برج ۴۰۰ واحدی اطلس (نمک‌آبرود)، برج ۲۴ طبقه‌ای مسکونی اطلس (کیش)، اطلس پلازا، اطلس کلینیک (کرمان) بخشی از برج‌ها و مراکز تجاری این گروه هست، مالک، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل این گروه سعید محمد اسلامی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران هست.

۳. برج رولکس فرمانیه

از اسمش هم پیداست که برجی لوکس و گران‌قیمت است که پزشک اختصاصی دارد. برج رولکس فرمانیه نیز یکی از باشکوه‌ترین و خارق‌العاده‌ترین برج‌های مسکونی در تهران است که قیمت‌های میلیاردی آن سر به فلک کشیده است. یکی از ویژگی‌های این برج این است که افراد خاصی در آن زندگی می‌کنند. هر واحد برج رولکس فرمانیه به قیمت متری ۷۰ تا ۷۵ میلیون تومان به فروش می‌رود.

پیمانکار و مالک این برج شرکت رویال ساختمان آریا متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام (زیر نظر رهبر جمهوری اسلامی) هست.

۴. برج روما رزیدنس کامرانیه

این برج از هوشمندترین ساختمان‌های تهران است. لوکس‌ترین و هوشمندترین امکاناتی را که می‌توان تصور کرد در این برج تعبیه‌شده است. لابی ۱۰۰۰ متری این برج از زیباترین لابی‌های برج‌های تهران است که جلال و شکوه آن شباهت زیادی به کاخ ورسای فرانسه دارد، همین موضوع هم از دلایل شهرت این برج است. برج‌های لاکچری تهران

ساخت این برج هزینه‌ای از متری ۱۰ میلیون تومان به بالا برای سازنده آن‌که گفته می‌شود پدر فولاد ایران است، داشته است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy