Thursday, Jun 27, 2019

صفحه نخست » چند یادآوری و پوزش از نشریه نقطه، کوروش گلنام

Kourosh_Golnam.jpg با سپاس از پاسخ دوستان در نشریه نقطه. به چند مورد اشاره ای کوتاه دارم:

۱ ـ چرا نشریه "تحلیلی/ سیاسی نقطه" را با "نشر نقطه" یکی دانسته بودم. راستش نخست به وبسایت شما مراجعه کردم ولی آنچه در باره خود نوشته بودید همآن است که دیگر نشریه ها می نویسند از این دست که: وابسته هیچ گروه و سازمانی نیستیم و... چون برایم روشن نبود چه کسانی نشریه را اداره می کنند، با این گمان که شما نشر نقطه را نیز دارید، چون هر دو از یک نام استفاده می کنید، معرفی را از آن جا برداشتم. اکنون که شما می گویید هیچ ارتباطی با نشر نقطه ندارید، از این اشتباه در معرفی، از شما و از خوانندگان پوزش می خواهم.

۲ ـ به دیگر مورد ها در پاسخ شما زیاد نمی پردازم چون زمان مناسبی نیست و باید همه نیرو را در یاری به مبارزان در درون ایران بکار برد. تنها اشاره کنم که "گذر از کل حکومت" معنایش همآن براندازی مورد دیدِ شما دوستان است ولی بپذیرید که آنچه ما به راحتی در بیرون از میهن می نویسیم و می گوییم، در درون ایران ریسک مرگ و زندگی دارد.

۳ ـ شوربختانه دوستان به داده های نوشته من توجه نکرده اند زیرا انگیزه به میان آوردن خواسته ها را در وضع کنونی از دید خود بیان داشته بودم و از سوی دیگر تاکید شده بود که این حکومت با هیچیک از این خواسته ها موافقت نخواهد کرد مگر با زور و نیروی خُرد کننده ملت. پس "توهمی" در میان نیست. کوشش این کوشندگان گرامی در ایران، شکستن مرزهای ممنوعه، آماده سازی و تبلیغ راه و گونه ای فرهنگ سازی است که کمبودش در ایران تا کنون فراوان حس شده است.

پیروز باشید



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy