Sunday, Jun 30, 2019

صفحه نخست » واکنش ترامپ به انتقادات کارتر: تو در زباله‌دان هستی

carter_062619.jpgالعربیه - دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا،روز شنبه 28 ژوئن 2019 در واکنش به سخنان جیمی کارتر، رئیس جمهوری سابق آمریکا که گفته بود ریاست جمهوری ترامپ به دلیل دخالت روسیه غیرقانونی است، گفت، جیمی کارتر آدم خوبی بود اما در عین حال رئیس جمهوری ناپسند بود.

ترامپ گفت:«کارتر یک دمکرات است و به دمکرات‌ها کمک مالی می‌کند بنابرین طبیعی است که این بحث‌ها برای او یک بحث محوری و مهم است».

او سپس خطاب به کارتر گفت:«به نظرم خوب می فهمی و همه خوب می‌فهمند که من به خاطر دخالت روسیه یا کس دیگری پیروز نشدم من تنها به دلیل خودم در انتخابات پیروز شدم ».

رئیسی كه در زباله‌دان است

به گزارش اسوشیتدپرس ترامپ گفت :«من با تلاشی بیشتر از هیلاری کلینتون توانستم در انتخابات پیروز شوم ».

او افزود: «من برای جیمی کارتر افسوس می خورم چون حزبش او را در سطل زباله‌ها انداخت».

👈مطالب بیشتر در سایت العربیه

ترامپ خطاب به کارتر گفت:«اعضای حزب دمکرات او را در زباله‌‌دان انداختند چون رئیس جمهور موفقی نبود او کاملا فراموش شده است».

كارتر: ترامپ یک رئيس غيرقانونی و نامشروع است

سخنان ترامپ در واکنش به اظهارات جیمی کارتر، رئیس جمهور اسبق آمریکا، بیان شد.

جیمی کارتر روز جمعه در شهر لیسبورگ در ایالت ورجینیا در جمع افرادی از هواداران حزب، مشروعیت ریاست جمهوری دونالد ترامپ رئیس جمهوری کنونی آمریکا را زیر سئوال برد و گفت:«او به دلیل "مداخله روسیه هم‌اکنون در کاخ سفید است».

کارتر گفت: «شکی نیست که روس‌ها در انتخابات 2016 دخالت کردند. من فکر می‌کنم یک تحقیقات کامل نشان خواهد داد که ترامپ در انتخابات سال 2016 پیروز نشد. او در انتخابات شکست خورد، و به خاطر مداخله روسیه پیروز شد».

کارتر در پاسخ به این سئوال که با این وصف آیا او معتقد است که دونالد ترامپ یک رئیس‌جمهور نامشروع است؟ کارتر در جواب گفت: «با توجه به حرفی که زدم و حالا نمی‌توانم پس بگیرم، بله.»

گفتنی است که در گزارش رابرت مولر، محقق خاص، شواهد کافی برای متهم کردن هیچ کدام از اعضای تیم کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ که نشان ده با تلاش‌ روسیه برای دخالت در انتخابات به نفع ترامپ همسو باشد مشاهده نشده است .



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy