Monday, Jul 1, 2019

صفحه نخست » راز «ليوان» چای‌خوری پوتین در کنفرانس جی 20 چیست؟

putin_070219.jpgآیا استفاده ولادیمیر پوتین از لیوان مخصوص در کنفرانس جی 20 در ژاپن به دلیل ترس یا نگرانی از خطر مسمومیت بود یا اینکه رئیس جمهوری روسیه چای‌خوری با چنین فنجانی را دوست دارد؟

چای‌خوری پوتین با لیوان سفید رنگ با علامت ارتش روسیه در روز اول اجلاس G20 و شامگاه جمعه در ژاپن کنجکاویی بسیاری را برانگیخت و باعث مطرح شدن پرسش های برای فعالان انترنتی شد تا جایی که سخنگوی کاخ کرملین را مجبور به پاسخگویی در این زمینه کرد.

عکس‎های رئیس جمهوری روسیه هنگام صرف شام با دیگر سران کشورهای در حالی که لیوان سفید رنگ و حافظ حرارت او با فنجان‌های کلاسیک دیگر رهبران فرق می‌کرد، در شبکه‌های انترنتی به طور گسترده ای منتشر شد.

برخی از فعالان انترنیتی با مطرح کردن این سئوال که آیا ولادیمیر پوتین از ترس خطر مسمومیت فنجان مخصوص خود را به همراه برده یا این لیوان راز دیگری دارد. طرح ده‌ها پرسش در شبکه‌های اینترنت باعث شد تا دیمتری پیکوف سخنگوی کاخ کرملین ناچار شود به این همه پرسش پاسخ دهد.

733d1b6666.jpgبه گزارش خبرگزاری فرانسه، سخنگوی کاخ سفید گفت:«رئیس جمهوری روسیه چای را دوست دارد و به برای گرم نگه داشتن چای خود از این لیوان سفید که حافظ حرارت است استفاده می کند».



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy