Wednesday, Jul 10, 2019

صفحه نخست » ۱۴ نفر نویسنده‌ی بیانیه سوپاپ اطمینان‌اند؟ شما که سوپاپ نیستی پا شو اقدام کن! ف. م. سخن

C2533AE9-529F-480D-8DF4-790684E5CE56.jpegیکی از خواص اقدام سیاسی علیه حکومت جمهوری اسلامی این است که موجب استارت خوردنِ موتور «دهان گشادان سیاسی» و برنامه ریزان ارتش سایبری می شود.

دهان گشادان سیاسی، کسانی هستند که در مقابل عمل دیگران -حالا به هر نوع اش- فوری فک پایین را از فک بالا جدا می کنند، و شروع می کنند به خواندن اپرای مخالفت با آن عمل.

این عده، که تعدادشان کم هم نیست، به نوعی بیمارِ سیاسی هستند. آدم های تنها و سرخورده ای که زبان شان به جای اتصال به بخش تفکر مغز، به قسمت حرکت های بدون اراده ی مغز متصل است و عامل تحریک آن نیز، عمل دیگران است.

لابد شما هم با چنین آدم هایی آشنا هستید و لقلقه ی زبان آن ها را در دهان شان دیده اید.

برنامه ریزان و سربازان ارتش سایبری هم که نیاز به معرفی ندارند. آن ها در نقش اپوزیسیون دو آتشه بلکه هم سه آتشه حکومت اسلامی ظاهر می شوند، و در کنارِ دادنِ دو تا فحش به حکومت، پنج تا فحش به اپوزیسیون واقعی و موثر می دهند.

شناخت این دو گروه کار سختی نیست، و به راحتی می توان آن ها را از روی عملکردشان تشخیص داد.

بعد از صدور بیانیه ی ۱۴ نفر در داخل ایران، این دو گروه موتورشان روشن شده، و شروع به تخریب آن ها و صدور ضد بیانیه کرده اند.

زحمات شان مشکور باد که اگر این ها نباشند، اصولا مبارزه با ج.ا. معنا ندارد.

ما برای این که دنده ی این ها را «خلاص» کنیم و سوییچ شان را بگردانیم و موتورشان را خاموش کنیم می گوییم:
اگر ۱۴ نفر صادر کننده ی بیانیه، سوپاپ اطمینان حکومت اسلامی هستند، شما که سوپاپ نیستی و میل لنگ و لنت ترمز هستی، بفرما بیانیه ای صادر کن که ما آن را تایید کنیم و بیانیه ی این ۱۴ نفر را کنار بگذاریم!

راستی چرا اینقدر عرصه خالی ست که اهل سیاست، از هر گروه و دسته ای، زیر بیانیه ای که نام مثلا محمد نوریزاد، که شخصیت مشکوک مورد نظر شماست امضا می گذارند، اما برای شما تره هم خرد نمی کنند؟

وقتی به این سوال جواب بدهید، موتورتان خاموش خواهد شد و زبان تان از گردش در دهان باز خواهد ماند.

ما هم که مفاد این بیانیه را تایید می کنیم، عقد اخوت با هیچکس از جمله این ۱۴ نفر نبسته ایم. این ها گفته اند خامنه ای باید برود و نظام اسلامی باید برود و ما هم با آن ها تا وقتی بر این خواسته ها استوار ند همصدایی ام.

حالا دو تا امضای شما و من زیر این بیانیه باشد یا نباشد، مسلم بدانید که زمین و زمان از چرخش و دگرگونی باز نخواهند ایستاد و اگر قرار بر دگرگون شدن چیزی باشد، این دگرگونی بدون وجودِ من و شما هم اتفاق خواهد افتاد!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy