Wednesday, Jul 10, 2019

صفحه نخست » "کو* لق خبرنگار!" معاون شهرداری مشهد پس از توهین به خبرنگاران کنار گذاشته شد + ویدئو

mashad_070819.jpgایران اینترنشنال - یک روز پس از آن‌ که مهدی زارعی، معاون فرهنگی شهرداری مشهد، در گفت‌و‌گوی تلفنی خود با شهردار در یک جلسه رسمی در مقابل خبرنگاران به آن‌ها توهین کرد، با پذیرش استعفایش از این سمت کنار گذاشته شد.

محمدرضا کلائی، شهردار مشهد، چهارشنبه ۱۹ تیرماه در حساب توئیتری خود از پذیرش استعفای معاونش خبر داد. او در این توئیت نوشت که این اقدام «هزینه شفافیت و در احترام به دموکراسی» است.

این استعفا و پذیرش آن در واکنش به انتشار گسترده فیلم توهین او به خبرنگاران و انتقاد از آن توسط کاربران فضای مجازی صورت گرفته است.

رسانه‌های ایران روز سه‌شنبه ۱۸ تیرماه فیلمی را منتشر کردند که در آن وقتی شهردار مشهد در جلسه‌ای با حضور خبرنگاران با گلایه آن‌ها درباره عدم پاسخگویی معاونش به تماس‌های تلفنی روبه‌رو می‌شود، با تلفن خود با او تماس می‌گیرد و آن را در حالت بلندگو قرار می‌دهد. در این زمان، زارعی در پاسخ به شهردار و انتقال گلایه خبرنگاران توسط او، از لفظ توهین‌آمیزی درباره آن‌ها استفاده کرد.

در اواسط این جلسه، یکی از خبرنگاران به‌ انتقاد از معاون فرهنگی شهردار پرداخته و گفت: متاسفانه آقای زارعی جوابگوی خبرنگاران نیست و زمانی که اقدام به‌ تماس با وی برای مصاحبه می‌کنیم، همین که متوجه می‌شود خبرنگار هستیم گوشی موبایل را به‌ روابط عمومی تحویل داده و از مصاحبه طفره می‌رود.

محمدرضا کلایی شهردار مشهد در واکنش به‌ این انتقاد، گفت: برای راستی‌ آزمایی این مسئله تماسی با وی می‌گیریم تا ببینیم جوابگو هستند یا خیر که خبرنگاران در جواب وی گفت: مشخص است که جواب شما را خواهد داد، بنابراین با موبایل یکی از خبرنگاران اقدام به‌این کار کنید.

خبرنگار رسانه معترض به‌ عملکرد معاون فرهنگی با وی تماس گرفت و با جوابی از جانب معاون فرهنگی مواجه نشد. در نهایت خبرنگاران از شهردار خواستار تماس شدند و همین که شهردار اقدام به‌ برقراری تماس کرد (تلفن روی بلندگو بود)، معاون فرهنگی پاسخ داد که با خنده حضار مواجه شد. شهردار خطاب به‌ معاون خود این اعتراض را به‌گوش وی رساند که او نیز عصبانی شده و گفت: زمانی که من در جلسه هستم چگونه پاسخ خبرنگار را بدهم، در جلسه حتی جواب تماس زن و فرزند خود را نمی‌دهم. کون لق خبرنگار!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy