Wednesday, Jul 17, 2019

صفحه نخست » حریفان تیم ملی ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر مشخص شدند

Iran.jpgیورونیوز - ایران در مرحله دوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ و نیز بازی‌های انتخابی برای حضور در مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا کار دشواری را پیش رو نخواهد داشت و به‌جز عراق با رقبایی نه چندان قدرتمند روبرو خواهد شد.

بر اساس قرعه کشی که روز چهارشنبه در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور برگزار شد تیم ملی ایران در گروه C مسابقات باید به مصاف عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج برود.

این قرعه کشی کاربردی دو منظوره دارد و تیم‌ها برای صعود به مرحله دوم مسابقات انتخابی جام جهانی و نیز مرحله نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با یکدیگر مسابقه خواهند داد. بدین ترتیب چهل تیم از کشورهای مختلف قاره آسیا در هشت گروه پنج تیمی توزیع شدند.

مطالب بیشتر در سایت یورونیوز

قدرت‌های اول فوتبال آسیا یعنی ایران، ژاپن، کره جنوبی، استرالیا، قطر، امارات عربی متحده، عربستان سعودی و چین تیم‌های سید یک را در مراسم قرعه کشی روز چهارشنبه تشکیل داده بودند.

FIFA.jpg

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به نمایندگی از ایران در مراسم قرعه کشی حضور داشت و تیم کیهیل، بازیکن نامدار فوتبال استرالیا وظیفه برداشتن گوی‌ها و اعلام نام تیم‌های مختلف را دراین مراسم برعهده داشت.

رقبای ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در حالی مشخص شده‌اند که به دلیل سرپیچی مسئولان فوتبال از خواست مقامات فیفا برای فراهم کردن زمینه حضور زنان در ورزشگاه‌ها زمزمه هایی در خصوص تحریم فوتبال ایران به گوش می‌رسد.

فدراسیون جهانی فوتبال پانزدهم ژوئیه/بیست و چهارم تیر را به عنوان آخرین مهلت برای برداشتن تبعیض جنسیتی در استادیوم‌های فوتبال ایران تعیین کرده و هشدار داده بود در صورت برطرف نشدن مشکل تحریم هایی در انتظار فوتبال ایران خواهد بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy