Monday, Jul 22, 2019

صفحه نخست » افشاگری تازه کارلوس کی‌روش درباره وعده مهدی تاج

queiroz.jpgروزنامه خبر ورزشی - سرمربی سابق ایران فاش کرده مهدی تاج در زمان برگزاری جام‌ملت‌های امارات به او گفته بود نباید به کلمبیا برود، چون ایرانی‌ها به این مربی نیاز دارند.

رویداد۲۴ سرمربی سابق ایران در گفت و گویی فاش کرده مهدی تاج در زمان برگزاری جام ملت‌ها مقابل مسئولان سفارت ایران در امارات به او گفته پیشنهاد تیم ملی کلمبیا را رد کند و به کارش در ایران ادامه دهد. اتفاقی که ممکن بود واقعا رخ دهد و کارلوس به واسطه حرف تاج پیشنهاد کلمبیا را رد کند، به خیال اینکه سرمربی تیم ملی ایران باقی خواهد ماند.

رئیس فدراسیون بعد از این اظهارات حتی برای تمدید قرارداد مذاکراتی با کی روش داشت. منتهی بعد از بازی ژاپن این دو دیگر یکدیگر را ملاقات نکردند و به گفته کی روش تاج حتی از او خداحافظی نکرد.

مرد پرتغالی ظاهرا با این حرف‌ها خواسته به همه نشان دهد حرف‌ها در عمل متفاوت بود. کی‌روش دوست داشت بعد از جام ملت‌ها هم در ایران بماند و حتی اخیرا در مصاحبه‌ای گلایه کرد و گفت: او را رد کردند تا در تیم‌ملی نماند. کی‌روش قصد داشت در صورت تمدید قرارداد تغییر رویه دهد. کی‌روش در مصاحبه امروز خود حتی به گلایه از ابراهیم شکوری سرپرست دائم دبیرکلی فدراسیون فوتبال پرداخت و گفت: این مدیر جوان حتی در ایمیلی به او بی احترامی کرده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy