Tuesday, Jul 30, 2019

صفحه نخست » غضنفرآبادی الحق که غضنفر است! در باره تهدید به حبس ارسال کنندگان فیلم به مسیح علی نژاد! ف. م. سخن

2B231097-7B8A-44BC-A34E-D5F373B4873A.jpegهر روز چشم مان به خل بازی های جدید جمهوری اسلامی روشن می شود!

غضنفرآبادی، رئیس دادگاه انقلاب تهران گفته: «با توجه به قرارداد همکاری علی‌نژاد با آمریکایی‌ها کسانی که از خودشان یا دیگران فیلم در رابطه با کشف حجاب بگیرند و به این فرد ارسال کنند، مشمول ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی خواهند بود و بین یک تا ۱۰ سال حبس برای‌شان در نظر گرفته می‌شود.»

واقعا مصداق اتمّ و اکملِ شمول قانون را در این مورد مشاهده می کنیم! یعنی وقتی غضنفر، رییس دادگاه انقلاب باشد، نگاه اش به قانون هم همین جوریا باید باشد!

اول، پیش از این که بر جایگاه خطابه دادگاه قرار گیرم، تبریک می گویم به مسیح علی نژاد که چنان موی دماغ جمهوری اسلامی شده که شش هفت نهاد مهم کشوری و لشکری به دنبال موچین می گردند تا از شر این یک دانه موی لاغر و باریک که پدرشان را در آورده خلاص شوند!

اما دو کلمه اظهار نظر قانونی! وقتی غضنفر رییس دادگاه شود، استبعادی ندارد که ف. م. سخن هم وکیل مدافع شود!

جناب رییس دادگاه! عالیجناب!
موکل بنده، ویدئوی بی حجاب خود را برای دختر عموی ساکن لندن اش فرستاده، نه برای خانم مسیح علی نژاد. در ویدئو هم موکل ام به صراحت گفته:
«اینو واسه دختر عموی عزیزم می فرستم که موهای قشنگ منو ببینه و ضمنا امروز چهارشنبه نیست، بلکه پنجشنبه است».
بنابراین، با استناد به نظر جناب عالی مبنی بر این که: «کسانی که از خودشان یا دیگران فیلم در رابطه با کشف حجاب بگیرند و به این فرد -مسیح علی نژاد- ارسال کنند، مشمول ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی خواهند بود و بین یک تا ۱۰ سال حبس برای‌شان در نظر گرفته می‌شود» مستدعی ست حکم بر برائت موکل بنده صادر فرمایید. با سپاس.

پس بچه ها از فردا «فیلم های خانوادگی» تان را برای دختر عمویی دختر خاله ای چیزی در خارج از کشور بفرستید تا ایشان بدون این که شما خبر داشته باشید، فیلم تان را برای مسیح علی نژاد بفرستد. مطمئن باشید دادگاهی که قاضی اش غضنفر باشد هیچ غلطی نمی تواند بکند!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy