Friday, Aug 2, 2019

صفحه نخست » بچه مایه‌دارهای اینستاگرام

insta_080219.jpgرادیو فردا - با حضور سلبریتی‌ها در دنیای مجازی و تأثیر آنها بر مخاطبان‌شان واژه جدیدی به دامنه لغات شغل‌های اینترنتی افزوده شده است.

بخواهید یا نخواهید حالا «اینفلوئنسر» یک شغل محسوب می‌شود و شرکت‌ها با استفاده از تأثیرگذاری این افراد در دنیای مجازی، محصولات خود را از طریق آنها معرفی می‌کنند.

اما این مایه‌دارهای اینستاگرامی برای هر پُست چقدر پول می‌گیرند؟‌

شرکت هاپر که در زمینه برنامه‌ریزی و مدیریت تولید محتوی برای اینستاگرام فعالیت می‌کند، فهرستی از ثروتمندترین سلبریتی‌های اینستاگرامی را منتشر کرده که بر اساس آن می‌توان فهمید، قرار دادن هر پست در صفحه آنها چقدر آب می‌خورد! رقم‌هایی که شاید باورنکردنی باشند.

شاید بعضی از ارقام این فهرست واقعی به نظر نرسند و شاید بگویید این اصلاً منطقی نیست، اما شرکت هاپر با انتشار روش‌شناسی این رتبه‌بندی، عواملی را مشخص کرده که بر اساس آنها ارزش هر یک از این پست‌ها مشخص می‌شود، عواملی همچون تعداد دنبال‌کنندگان، حوزه فعالیت سلبریتی‌ها و میزان استقبال کاربران از هر پست.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

قدم اول این بررسی، تماس مستقیم با سلبریتی‌ها یا مدیران آنها برای اطلاع از هزینه انتشار هر پست بوده و بعداً این قیمت‌ها با اطلاعات دیگر مقایسه شده تا با پردازش این داده‌ها، فهرست بالا تهیه شود.

به این ترتیب اگر قصد دارید در صفحه اینستاگرام کریستیانو رونالدو محصول خودتان را معرفی کنید، باید هزینه‌ خرید یک ماشین پورش ۹۱۸ را پرداخت کنید.

با مرور این آمار شاید درک مفهوم «اینستا-ریچز» که به ثروتمندهای اینستاگرامی اشاره می‌کند، راحت‌تر باشد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy