Sunday, Aug 11, 2019

صفحه نخست » اینجا چه خبر ه؟! چند کلمه در باره انتشار فیلم های جنسی مسوولان؛ ف. م. سخن

3531281C-0C3D-4CE3-A304-092BD9A449EC.jpegدر عالم سیاست هر کاری برای رسیدن به هدفی صورت می پذیرد. این کار و هدف از آن معمولا سنجیده و فکر شده است.

این که می بینیم در دوره ی حاضر، فیلم های روابط جنسی مسوولان در رسانه های اینترنتی منتشر می شود، و وعده هم داده شده تا فیلم های دیگری از مسوولان کشوری و سپاه به تدریج منتشر شود قطعا بی دلیل نیست.

صرف نظر از نگاه من به ماهیت چنین افشاگری هایی، موضوع این فیلم ها و هدف های دنبال شده از این کار، اهمیت سیاسی پیدا می کند.

بد نیست در همین جا گفته شود که «خبرنامه گویا» که برخی از این ویدئوها را باز نشر کرده، به وظیفه ی خبری خودش که همانا اطلاع رسانی ست عمل کرده و اطلاع رسانی، معنایش موافقت با موضوع یا موضع خبر نیست.

اما بعد از انتشار فیلم ارتباط عوامل امنیتی حکومت اسلامی با مدیر «آمد نیوز» و دیکته ی کلمه به کلمه ی چیزهایی که باید در این رسانه منتشر شود، شاید باید به اخبار این سایت با دیده ی شک نگریست.

این که انتشار صدا و تصویر کسی در قد و قواره استاندار کهگیلویه، حین رابطه ی جنسی، چه تاثیری بر تخریب حکومت دارد، آن قدر مهم نیست که این کار چه تاثیری بر جناح های درگیر در داخل حکومت و ضعیف کردن یک جناح به نفع جناح دیگر دارد.

کیفیت تصاویر پخش شده، از عملی کاملا حرفه ای خبر می دهد. این که زنانِ نقش آفرین در این تصاویر، به عنوان ماموران امنیتی یا بازیچه ی دست آنان بیایند و در خانه ی خود دوربین هایی با این کیفیت و محل قرار گیری نصب کنند، دور از باور است.

طبیعتا، استدلال مسخره ی سرویس های اطلاعاتی خارجی که استاندارِ در دام افتاده بیان کرد، مسموع و مقبول نیست و چنین شخصی با چنین مقام و مرتبه ای چه ارزشی دارد که سرویس های اطلاعاتی خارجی بخواهند دست به چنین کاری بزنند.

می ماند درگیری های داخل نظام و رقابت های عناصر حکومت بر سر پُست و مقام، که «آمد نیوز» آن را به اسم افشاگری علیه نظام به خوردِ مردم بدهد تا مشغولیتی دیگر برای مدت زمانی دیگر در ذهن مردم به وجود آید، تا گامی دیگر و برنامه ای دیگر از این قبیل.

اگر موضوعات بالا درست باشد، آمد نیوز همچنان به کار خود ادامه خواهد داد و اخباری از این دست، ذهن مردم را مدتی مشغول خواهد کرد.

ما باید ضمن اطلاع رسانی و باز نشر تولیدات آمدنیوز، مردم را از افتادن در دام بازی های اطلاعاتی بر حذر داریم.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy