Monday, Sep 2, 2019

صفحه نخست » سکس با پرستو زشت نیست! زاویه دوربین و نورپردازی خوب نیست!؛ ف. م. سخن

A4B4100E-1148-4A7F-9A88-1F2BE7D876BF.jpegموضوع سکس با پرستوها (که این اسم کلا بی ربط و بی معناست) این روزها حسابی در بورس است. عامل انداختن این اسم در دهان مردم هم عده ای «اصلاح طلب» بودند که مثلا خواستند با آفتابه ی اصلاح طلبی و نواندیشی دینی، آب طهارت بر سر رفیق شان محمدعلی نجفی بریزند که او هم بدون نیاز به این داستان سازی ها آزاد خواهد شد و پی کار و زندگی اش خواهد رفت.

اگر قبلا حکومت با گرفتن فیلم از اتاق خواب اصلاح طلبان، آن ها را وادار به تسلیم در مقابل خود می کرد دستکم این فیلم ها را بر سر کوی و برزن اینترنت منتشر نمی کرد و موضوع به صورت سر بسته و حق السکوت بگیرانه به پایان می رسید.

با انتشار فیلم های «آمد نیوز» در اینترنت، که می توان گفت آن هم بخشی از پروژه ی امنیتی ها بود و چند حکومتیِ درجه ی سه و بی اهمیت را بی هیچ کاربرد سیاسی بی آبرو کرد حالا دیگر از هر طرف تصاویر افشاگری سکسی منتشر می شود و آن ها هم که مساله ی شخصی دارند با یک تلفن موبایل شروع به اخاذی می کنند.

اما امروز می خواهم به این موضوع نگاهی متفاوت بیندازم که شاید کمی از تلخی ماجرا بکاهد و اگر فردا کسی خواست «پرستو بازی» کند یک سری موارد را رعایت کند تا فیلم منتشر شده از او حداقل باعث آبرو ریزی نشود و شخص «سکس کننده» به این فیلم ها افتخار هم بکند!

این که آبروی کسی موقع پخش فیلم سکسی او حتی با همسرش می رود، به خاطر عمل سکس نیست بلکه سه عامل دارد که عبارتند از:

۱- تصویر برداری غیر حرفه ای و زاویه ی بد دوربین!
۲- نورپردازی غیر حرفه ای و زیر چراغ معمولی!
۳- بلد نبودن سکس، و عوضی گرفتن عمل سکس با تلمبه زدن و گونی برنج چلاندن!

برای این ها که می گویم دلیل دارم. دلیل روشن این است که ما در فیلم های خارجی، عمل سکس هنرپیشه های خارجی را می بینیم و اصلا هم بد مان نمی آید. آبروی هنرپیشه ی زن و مرد خارجی هم به خاطر سکس نزد کسی نمی رود.

علت این موضوع بسیار ساده است: اول اینکه تصویر برداری به صورت حرفه ای و با زاویه درست انجام می شود و نورپردازی هم خیلی زیبا صورت می پذیرد! پس اِشکال از سکس دو نفر نیست بلکه اِشکال از مسائل فنی تصویر برداری ست!

از عزیزانی که اسم و رسمی دارند و می خواهند دستی از پا خطا کنند خواسته می شود دستکم اگر از مکان قرارگیری دوربین بی خبرند، نور اتاق را رمانتیک کنند و به این وسیله با زیبا کردن فضا، مقداری از «زشتی» سکس ایرانی بکاهند.

آقایان سعی کنند با جوراب و پیراهن یقه بسته، شلوار را پایین نکشند و خانم ها سعی کنند عملیاتْ شروع نشده، برای تمیز نگه داشتن رخت خواب، به سبک شهر نویی ها، با دستمال توالت تووی رخت خواب نروند!

فیلمی که با رعایت اصول لباس در آوردن و لذت بردن از سکس، و نه کارْ به پایان نرسیده آن «مرده شوری را تمیز کردن» و دست به فلان به طرف توالت دویدن گرفته شود، باعث دویست سیصد در صد کاهش آبرو ریزی می شود.

آقایان و خانم ها هم که اغلب فیلم های صحنه دار خارجی را می بینند، یک کم از آن ها لطافت طبع و نوازش در عمل و مقدمات و موخرات سکس و فور پلی پیش از «بیگ ایونت» و غیره را بیاموزند. در این صورت فیلم شان نه تنها مایه ی آبرو ریزی نمی شود بلکه بیننده لذت هم می برد و آفرین ها به هر دو طرف می گوید!

این که زن و مردِ سکس کننده، گویی کیسه برنج بغل کرده اند و هی آن را می چلانند، باعث آبروریزی ست نه خودِ سکس!

برای مبتدیان دیدن سری فیلم های جیمز باند بخصوص در دوران شون کانری و راجر مور توصیه می شود که این هنرپیشه ها و زنان مورد علاقه شان نه تنها کار خود را مایه آبروریزی نمی دانند بلکه خیلی هم به عمل سکس خود افتخار می کنند. فیلم های جدیدتر هم برای افراد دوره ی متوسطه و پیشرفته وجود دارد که اگر درس های آن ها آموخته شود نه عوامل سکس کننده و نه بیننده هیچکدام احساس خجالت و آبرو ریزی نخواهند کرد!

صحنه ی سکس حضرت عزراییل!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy