Friday, Sep 13, 2019

صفحه نخست » فرض کنیم سحر خدایاری یک دختر فلسطینی بود + اخبار صداو سیما در چند پرده

abi22_091219.jpgرضا. ط. جلودارزاده

فرض را بر این می‌گیریم، اتفاق دلخراش موسوم به «دختر آبی» در اسراییل رخ می‌داد. فرض محال که محال نیست. یعنی، ماموران اسراییلى مانع ورود یک زن فلسطینى به ورزشگاه شده و آن زن در اعتراض به این اقدام خودسوزی می‌کرد!

سرتیتر اخبار صداو سیمای جمهوری اسلامی چگونه بود؟

در چند پرده:

▪️پرده نخست (با لحن بشدت احساسی و بلند): رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی در ادامه سلسله جنایت‌های خود این بار عمق سبعویت خود را با ممانعت از ورود یک زن مسلمان فلسطینی به یک ورزشگاه در سرزمین‌های اشغالی نشان داد و موجب مرگ او شد.

در حالی که یک زن مسلمان فلسطینی تلاش می‌کرد دوشادوش مردان کشورش برای تماشای یک مسابقه فوتبال وارد ورزشگاه شود که در کمال وقاحت نامش را «آزادی» گذاشته‌اند، پس از آنکه با مخالفت شدید سربازان اشغالگر رژیم صهیونیستی مواجه شد و مورد ضرب و شتم قرار گرفت در اعتراض به این اقدام خودش را در مقابل یک دادگاه به آتش کشید.

▪️پرده دوم، (با نشان دادن یک نمایش تصویری): در پی خودسوزی یک زن جوان فلسطینی که در پی ممانعت از ورودش به یک ورزشگاه در سرزمین‌های اشغالی رخ داد، امت انقلابی، غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در میعادگاه نماز جمعه سراسر کشور بصورت خودجوش یکصدا فریاد مرگ بر اسراییل سر دادند و مراتب خشم خود را نسبت به این رژیم غاصب نشان دادند.

▪️پرده سوم: خودسوزی یک دختر مسلمان فلسطینی که تنها خواهان حضور در ورزشگاه و تماشای یک مسابقه فوتبال بود، احساسات افکار عمومی جهان را برانگیخت.

در همین رابطه بسیاری از باشگاه‌ها و بازیکنان معروف و سرشناس جهان از جمله رئال مادرید و بارسلونا در اسپانیا، بایرن مونیخ و دورتموند از آلمان، منچستر یونایتد، چلسی، لیورپول، منچسترسیتی و آرسنال در انگلستان، پاری‌سن‌ژرمن و مارسی از فرانسه و یوونتوس، آث‌میلان و اینترمیلان در ایتالیا و همچنین ستاره‌های فوتبال، از جمله دیه‌گو آرماندو مارادونا بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان، پول پوگبا بازیکن مشهور و آفریقایی‌تبار تیم چلسی، گری لنیه‌کر ستاره سابق تیم ملی انگلستان در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین، لوتهار ماتیوس، رود گولیت، مارکو فان باستن و فرانک ریکارد از بهترین بازیکن‌های دهه ۹۰ جهان، کریستیانو رونالدو و لئونل مسی ستارگان حال و حاضر فوتبال جهان، هر کدام طی صدور بیانیه‌ها و توئیت‌هایی در شبکه‌های اجتماعی با این واقعه دلخراش همدردی و رژیم اشغالگر قدس را بشدت محکوم کردند.

▪️پرده چهارم: خودسوزی یک زن مسلمان فلسطینی نشانگر آن است که شعار دفاع از حقوق‌بشر از سوی سران آمریکا و اروپا با حمایت از رژیم غاصب فلسطین، پوشالی و تنها یک فریب است.

▪️پرده پنجم: علما و مراجع عظام تقلید، جامعه مدرسین و طلاب حوزه‌های علمیه قم، مشهد، تهران و نجف، دانشگاهیان، معلمان، بازاریان، کارگران و اصناف مختلف نیز در همین باره با صدور بیانیه‌هایی با ابراز تاسف از خودسوزی یک زن مظلوم فلسطینی، رژیم اشغالگر قدس را بشدت محکوم و با اتحاد، همدلی و وحدت انقلابی از مجامع جهانی خواهان محاکمه سران این رژیم سفاک به جرم جنایت علیه بشریت در دادگاه‌های بین‌المللی شدند.

▪️پرده ششم: دفتر مقام معظم رهبری در همین رابطه با صدور بیانیه‌‌ای شدیداللحن با تاکید و ابرام بر مواضع انقلابی گذشته خاطرنشان فرمودند، «چهل سال است که هشدار می‌دهیم، این رژیم خبیث و ضدبشری یک غده سرطانی است.»

▪️پرده هفتم: دولت با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن محکوم کردن این اقدام رژیم صهیونیستی، با اعلام سه روز عزای عمومی مضاعف با توجه به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، از شورای شهر تهران قویا" خواست در نخستین اقدام با نامگذارى یک میدان یا خیابان‌ به نام این زن حق‌طلب و شجاع، یاد و خاطره او برای همیشه زنده بماند.

▪️پرده هشتم: منابع خبری گزارش می‌دهند، پیکر این زن شجاع، از سوی ماموران رژیم غاصب سرزمین‌های اشغالی شبانه و بدون اطلاع و بخاطر هراس از خشم مردم در یک مکان نامعلوم به خاک سپرده شد.

▪️پرده آخر، (با یک نمایش تلویزیونی دیگر): گروهی از برادران و خواهران حزب‌الله را نشان می‌دهد، با رگ‌های متورم و برجسته از پیشانی و بخش‌هایی از گردن که در برابر سفارتخانه‌‌های انگلیس و فرانسه و آلمان تجمع کرده و با صدور بیانیه‌ای شدیداللحن از سران آن کشورها می‌خواهند، که با محکوم کردن رژیم اسراییل، خواهان محو آن از صحنه گیتی شوند.

و در انتها، صحنه‌ای از به آتش‌ کشیده‌شدن پرچم اسراییل و نمایش برادران و خواهرانی که مهربانانه و باوقار در حال فرو خوردن خشم انقلابی خود و ترک محل تجمع هستند!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy