Tuesday, Sep 17, 2019

صفحه نخست » پسر بچه هشت ساله در حین گذر از گیت الکترونیکی ورزشگاه آزادی جان باخت

gates_091419.jpgرادیو فردا - بنا بر گزارش‌ها از ایران یک پسربچه هشت ساله به‌دلیل برق‌گرفتگی در حین گذر از گیت الکترونیکی ورزشگاه آزادی جان خود را از دست داده‌است.

خبرگزاری ایسنا به‌نقل از دکتر پیمان صابریان، رئیس اورژانس تهران، می‌گوید این پسر هشت ساله «دچار برق گرفتگی شده که با وجود حضور تکنیسین‌های اورژانس و انجام اقدامات درمانی در محل جان خود را از دست می‌دهد».

این واقعه پس از دیدار شب ۲۵ شهریور ماه بین دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت رخ داده‌است.

آن‌طور که ایسنا گزارش داده این کودک هشت ساله قصد عبور از گیت‌های بلیت‌فروشی الکترونیک را داشته که دچار برق گرفتگی شده‌است.

خبرگزاری تسنیم گفته او «فرزند یکی از کارکنان ورزشگاه آزادی بوده است» اما عاملی که باعث جان‌باختن این کودک شده «در دست بررسی است».

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

خبرگزاری ایلنا به نقل از شماری از شاهدان در محل واقعه گزارش داده حادثه به دلیل «سقوط کابل برق روی داربست» رخ داده است.

نصب گیت‌های الکترونیکی ورزشگاه آزادی به سال پیش باز می‌گردد و نخستین گیت نیز در آبان‌ نصب شده بود.

این گیت‌ها در پی تصمیم وزارت ورزش و جوانان برای «آماده‌سازی هر چه بهتر استادیوم آزادی جهت برگزاری مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا» نصب شدند.

در آن زمان مدیر ورزشگاه آزادی گفته بود لیگ قهرمانان آسیا مجموعا ۶۷ ایراد از این ورزشگاه گرفته که «برای رفع آن‌ها نگرانی وجود ندارد».

گزارش‌های مختلفی در مورد نحوه عبور و گیت‌های ورزشگاه آزادی منتشر شده‌است. از جمله ازدحام در برابر گیت‌ها و گذر از آن‌ها که در رسانه‌های داخلی و رادیو و تلویزیون دولتی نیز بازتاب یافته‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy