Wednesday, Oct 16, 2019

صفحه نخست » جنجال بر سر پوشش هنرپیشه‌ زن در ایران

دویچه وله - در پی اعتراض نمایندگان و رسانه‌های اصولگرا به نحوه پوشش یک هنرپیشه زن در یک اکران خصوصی، مقامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تدوین آیین‌نامه‌ای برای سازمان دادن به نحوه لباس پوشیدن هنرپیشگان خبر داده‌اند.

مسعود نجفی، مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی ایران روز چهارشنبه، ۲۴ مهرماه (۱۶ اکتبر)، با اعلام آماده شدن دستورالعملی سریع و ویژه درباره پوشش سلبریتی‌ها، ابراز امیدواری کرد که در آینده به سمتی حرکت شود که عوامل فیلم‌ها با "لباس رسمی" در این گونه مراسم شرکت کنند.

از سوی دیگر، عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در باره "حواشی ایجاد شده پیرامون پوشش تعدادی از بازیگران در مراسم آغاز اکران یکی از فیلم‌های سینمایی" گفت: «این افراد از کسانی هستند که در برنامه‌های تلویزیونی نیز حضور دارند و همچنین فضای آن مراسم رسمی نبوده که آنها بخواهند برای حضور از ما اجازه بگیرند.»

50852941_303.jpg

View this post on Instagram

عجیب اما واقعی؛ متین ستوده به خاطر لباسش #عذرخواهی کرد! #متین_ستوده در گفتگو با صبح نو (رسانه‌ی اصولگرا)، به خاطر لباس شب گذشته اش در فرش قرمز فیلم مسخره باز عذرخواهی کرد. این رسانه از قول متین ستوده نوشت: "نیت من برای حضور در این مراسم به هیچ وجه حاشیه‌سازی نبود. قصد این را نداشتم که برخلاف موازین جمهوری اسلامی اقدامی انجام دهم. نمی‌خواستم جلب توجه کنم. - اگر به دنبال حاشیه‌سازی بودم در این سال‌ها به سمتش می‌رفتم. قصدم این بود لباسی بپوشم که آراسته باشد اما اگر مردم آن را نپسندیده‌اند شخصا از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم." #اختصاصی #بانوان_سینما کیفیت بهتر تصاویر + اخبار و ویدئوهای بیشتر در کانال تلگرام Telegram🆔 cinemaladies Insta...... 🆔 @cinema_ladies #متین_ستوده #شیدایوسفی #بازیگر #هنرپیشه #بازیگران #هنرمندان #بازیگر_زن #ست#استایل #سینما #فیلم #matinsotudeh #model #actress #iran #iranianactress #bazigar #bazigaran #celebrity #cinema #pretty

A post shared by بانوان سینما (@cinema_ladies) on

جنجالی که رسانه‌ها و برخی نمایندگان اصول‌گرا ایجاد کرده‌اند بر سر پوشش خانم متین ستوده از بازیگر سینما و تلویزیون در مراسم آغاز اکران فیلم سینمایی "مسخره‌باز" است.

در روزهای اخیر رسانه‌های اصولگرا و صدا و سیما از نحوه پوشش برخی بازیگران فیلم سینمایی "مسخره باز"، از جمله متین ستوده انتقاد کرده بودند. در پی این انتقادها دو نماینده مجلس از احضار وزیر ارشاد اسلامی به مجلس به همین دلیل خبر دادند.

متین ستوده به دنبال جنجال‌هایی که بر سر عکس او ایجاد شد گفته قصد "هنجارشکنی" نداشته و بابت "تکدر خاطر برخی همونان عزیز" از آنها و "خانواده محترم شهدا" عذرخواهی کرده است.

👈مطالب بیشتر در سایت دویچه وله

او گفته: «من در تضاد با شرایط جامعه لباس نپوشیدم. لباس‌هایم پوشیده است و مو‌های من مانند دفعات قبل بوده است. من در اکران خصوصی فیلم "شعله‌ور" کت‌و‌شلوار پوشیده بودم؛ اما آن موقع حاشیه‌ای ایجاد نشد.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy