Sunday, Oct 20, 2019

صفحه نخست » پیام صوتی محمدحسین رستمی از زندان در ارتباط با روح الله زم

rostami_101419.jpgایران اینترنشنال - محمدحسین رستمی زندانی متهم به جاسوسی در ایران که در اعتراف‌های تلویزیونی پخش شده روح الله زم از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به همدستی با او متهم شده بود، با انتشار پیامی صوتی از زندان، این اتهام‌ها را رد کرد.

رستمی در این پیام صوتی، اعتراف‌های روح‌الله زم درباره خود را «‌اکاذیب» خوانده و ادعاها درباره انتقال اطلاعات به زم در ازای دریافت پول را هم رد کرده است.

او همچنین در این فایل صوتی با اشاره به اینکه در سال ۹۵ بازداشت شده است، گفت: «در سال ۹۴ به اتهام جاسوسی برای اسراییل بازداشت نشدم بلکه یک سال بعد به اتهام حمل سلاح گرم بازداشت شدم.»

او پیگیری‌هایش در پرونده‌هایی مثل «ایزابل، دستگیری اعضای حزب توده، ماجرای تیم مهدی هاشمی، ماجرای سپاه بدر و قرعه کشی برای کشف جاسوس، هویت برادر ابوالفضل در خانه احسان طبری، استخدام اخراجی‌های وزارت اطلاعات علیرغم حکم انفصال دایم نامبردگان به دلیل بازجویی خلاف عفت در ماجرای سعید اسلامی و قتل‌های زنجیره‌ای و اهدای خانه به این اشخاص در مجاورت خانه رهبر جمهوری اسلامی ایران،‌ نقش محمود سیف و هلدینگ یاس و روابط طائب با سیف و هلدینگ» را از موارد پرونده سازی برای خود عنوان می‌کند.

این زندانی، اطلاق اتهام جاسوسی به خود را حاصل پرونده سازی از سوی حسین طائب رییس اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرده و می‌گوید که طائب«تغییر نام و هویت» داده است.

رستمی در این فایل صوتی می‌گوید: «من حاضر به شیطنت و مشارکت در پرونده‌سازی علیه فرماندهانی چون حاج علی فدوی نشدم و مستحق کینه ورزی طائب شدم.»

این زندانی در بخش دیگری از فایل صوتی، انگشت اتهام را به سوی طائب گرفته و او را عامل اسرائیل معرفی می‌کند.

رستمی خطاب به رییس سازمان اطلاعات سپاه عنوان کرد: «اقدامات شما یا به نفع دشمن بوده یا آب به آسیاب آنها ریخته و دردسر درست کرده مثل ماجرای آقای طاهری، دو تابعیتی‌ها. شما محتملا قصد حذف من را داشتید، دنیا بداند هر لحظه در خطر کشته شدن هستم.»

رستمی در بخشی از پیام خود از تلاش اطلاعات سپاه پاسداران برای پرونده‌سازی علیه متهمان محیط‌زیستی هم خبر می‌دهد و می‌گوید: «کاووس سیدامامی آخرین شب قبل از رفتن به انفرادی می دانید چه مطالب هولناکی بیان کرد. سازمان تحت مسولیت شما به گفته آقای امامی به دنبال این بود که از او اعتراف و اقرار بگیرد که مجموعه حفظ محیط زیستی با مدیریت غیر مستقیم حسام الدین آشنا و عیسی کلانتری، اکبر ترکان و هاشمی رفسنجانی و روحانی تحت هدایت موساد و سیا بودند و چون او زیر بار نرفت او را به انفرادی و ..»

رستمی همچنین در این پیام صوتی با اشاره به پروژه‌های مختلف طائب عنوان کرد: «در تمام پروژهای خود شکست خوردی و حالا با بازداشت زم می‌خواهی از حرفها و اقاریر او در انتخابات پیش رو بهره ببری و تو هم به هیچ نخواهی رسید.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy