Friday, Oct 25, 2019

صفحه نخست » علیرضا فغانی در فینال لیگ قهرمانان آسیا

Faghani.jpgالعربیه - علیرضا فغانی، داور ایرانی، قرار است در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین اوراوا ردز ژاپن و الهلال سعودی سوت بزند.

بر اساس گزارش رسانه سعودی نواف الآسیوی، علیرضا فغانی، داور فوتبال که مدتی پیش از ایران به استرالیا مهاجرت کرد، قرار است در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین الهلال عربستان و اوراوا ردز ژاپن قضاوت کند. این دیدار روز ۲۴ نوامبر ۲۰۱۹ در ورزشگاه سایتامای ژاپن برگزار می‌شود.

فغانی چهارشنبه ۲۳ اکتبر، قضاوت دیدار برگشت تیم‌های اوراوا ردز ژاپن و گوانگژو اورگرانده چین را بر عهده داشت.

دیدار رفت دو تیم روز ۹ نوامبر در ریاض برگزار خواهد شد که مطابق اعلام این رسانه سعودی، علی صباح از کشور عراق داور این مسابقه خواهد بود.

مطالب بیشتر در سایت العربیه

گفتنی است، علیرضا فغانی داور سرشناس ایرانی، مدتی پیش، ایران را به مقصد زندگی در کشور استرالیا ترک کرد و از همان ابتدا اعلام شد که او در این فصل از رقابت‌های A-League استرالیا یکی از داوران خواهد بود. براساس اعلام برنامه بازی‌های هفته اول رقابت‌های لیگ فوتبال استرالیا، علیرضا فغانی، اولین قضاوتش را در این کشور و در بازی تیم‌های وسترن سیدنی و سنترال کوئست انجام داد.

با این بازی که در ۱۲ اکتبر برگزار شد، رسما فغانی فعالیتش را به عنوان یکی از داوران این فصل از رقابت‌های لیگ فوتبال استرالیا آغاز کرد. گفته می‌شود فغانی قرار است در بازی‌های بین المللی از طرف ایران حضور داشته باشد اما او در این فصل یکی از داوران اصلی لیگ فوتبال استرالیا است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy